2020. április 29., szerda

Szebb

Elterelésképp az előző témáról, hoztam néhány képet.

Jön az anyáink napja, úgyhogy festettem az anyósomnak, meg az anyukámnak is képeslapot. Az anyósomé nem sikerült valami jól, kipróbáltam egy új technikát, de ezt még finomítani kell. Az anyukámé viszont egész vállalható lett, kicsit sajnálom is, hogy az anyósomé nem sikerült olyan jól. Cserébe azt aláírja az összes elérhető unoka, meg a három fiú, szóval azért remélem, örülni fog.

Feltehetnétek a kérdést, hogy ilyen gyerekkor után miért festettem az anyukámnak, - ha ti nem is tennétek fel, én feltettem magamnak. Arra jutottam, hogy erre nekem van szükségem. A történtek ellenére is szeretek egy anyát, akim van. Azért csak jó, hogy nem dobott ki, vagy adott oda a postásnak...

Ma elsétáltunk Buksival a postára, és útközben fotóztam.


A faluban az egyik ház

A bal oldali kép az erdőnk egy része, a jobb felső a "szomszédunk" háza, az alsó képen a templomtorony látszik, olyan messze van a posta és a bolt is. Szeretünk Buksival elsétálni oda, nagyon sok kedves ember él itt, mindenki köszön, és szeretik az okos kiskutyámat. 

Növekszik a szőlő. Gyönyörű.

A hársfánk balra- mondanám, hogy kedvenc, de mindegyik az. Jobbra meg az erdőszéli bükk/tölgy ázik. 

9 megjegyzés:

  1. Szerintem elterelni nem kell. Én örülök, ha írsz, örülök, ha arról, hogy boldog vagy, és azt is nagyra értékelem, ha olyan dolgokat idézel fel a múltadból, amitől összeszorul a torkom. Nem csak a boldog posztjaidért követlek, vagy csak a megrázóakért, hanem Szabó Adélért egyben, amit ő épp hitelesnek érez, és amiről szívesen ír. :)

    Ez a képeslap gyönyörű. :) És mennyire szépen írsz! És ez a kép a házzal, azta, hát ezt elnézegettem egy darabig, nagyon tetszik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aww, köszönöm <3

      Magam miatt is kellett ez a poszt, nagyon nyomasztó belegondolni időnként abba, hogy ugyan nekem sikerült kilépni abból, ami volt, a bátyámnak viszont nem.

      És hát valóban, olyan gyönyörű dolgok veszek körül, ki kellett ezt adnom. :)

      Valószínűnek tartom, hogy az írásképem összefüggést mutat a lelkiállapotommal, sosem írtam ilyen szépen, csak mióta festeni kezdtem. :)

      Törlés
  2. óóóóó nagyon szééééppppp
    (a lap is és a gondolat is)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Verde <3 Tudom, nálad is... De azért megy nekünk az élet, szülőktől függetlenül is. ;)

      Törlés
  3. deháp! ez egy énblog. szerintem is belefér a szomorúság is, meg a boldogság, gyönyörűség is. és neked is segíthet ha kiírod magadból. (no nem mintha nem tudnád ;))

    a szőlő meg! <3

    jajj, és ezt most félve írom le és én leszek a szörnyen borzalmas troll, de annyira érdekelne, hogy merrefelé laktok és milyenek arrafelé a "telekárak"? nem az érdekel, hogy konkrétan xyz faluban laktok, és mennyiért lett a tiétek a csodabirtok?! csak gondolkodom valami hasonlóban, és nem tudom hol/hogyan érdemes nekifogni vagy egyáltalán neki tudnék-e fogni? vagy hogy egyáltalán ti hogyan álltatok neki a keresgélésnek? (nyugodtan küldj el a manóba, hogy nem szeretnél erre válaszolni. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú, hát, igen, ezt ide nem írnám ki, de szívesen válaszolok, ha írsz egy e-mailt a citrommagtanc@gmail.com-ra. :)

      Törlés
  4. Annyira szép helyen laksz!!! és igen, ha a te szívednek jó, akkor küldj képeslapot anyukádnak:)

    VálaszTörlés