2018. január 18., csütörtök

Születésnap

Megfogadtam, hogy csak akkor térek vissza a blogvilágba, ha tudok valami pozitívat írni.

Tudok.

Ma hajnalban munkából hazafelé az autóm kisodródott a jeges úton, nem tudtam irányítani, így az árokba kerültem, ahol fejreállt. Percekig nem tudtam, merre van a fent és a lent, rettegtem, hogy felrobbanok, mint a filmeken, vagy, hogy egyszercsak megroppan a szélvédő, és rámszakad az autó súlya. Végül az anyósülés melletti ablakon sikerült kimásznom.

Innentől csak felfelé vezet az út, ugye?

Eltörhetett volna a gerincem, a bordám, a lábam, a karom. Ha nem vágja meg a nyakam a biztonságiöv, talán most nem írhatnék blogot, talán nem is tudnék gondolkodni.

Minden porcikám fáj, külön-külön, és összesen is. A fejemen van egy pukli, hatalmas, lüktetve feszít. A nyakam rettenetesen fáj, attól is, hogy tartanom kell. A nyakbőröm folyamatos égési fájdalma nudli ahhoz képest, ami a fejemben zajlik. Nem emlékszem rá, hogy valaha éltem át ekkora fájdalmat ennyi órán keresztül. Orvosi javaslatra nem veszek be fájdalomcsillapítót, hogy pontosan tudjam érzékelni, ha valami nem oké pl egy bevérzés miatt.
Garantáltan pontosan érzékelek minden kínt.

És mégis.

Hálás vagyok, hogy fáj, hogy lüktet, hogy ég, mert ez azt jelenti, hogy érzek, és aki érezni tud, az életben van.

Ez most talán a legfontosabb.

Helló élet, kösz, hogy élek.

11 megjegyzés:

  1. Úristen! Annyira örülök, hogy jól vagy! Nagyon sajnálom, hogy balesetet szenvedtél. Pihenj sokat! :*

    VálaszTörlés
  2. Ahhhh, jézusom:(((( nagyon sajnálom!!
    De tényleg hála az égnek, hogy itt vagy!!!
    Gyors felépülést kívánok, testileg és lelkileg is...<3

    VálaszTörlés
  3. Te jó ég, még olvasni is szörnyű, borzasztó lehetett átélni. :(
    Jobbulást, remélem hamar túl leszel rajta! ❤

    VálaszTörlés
  4. Basszus, dejó, hogy jól vagy! Akkor én most megszakértem: 2018 összes fájdalma-féelelme-vesztesége a nyakadba (illetve a puklis fejedre) szakadt így januárban, és ez egy csudajó év lesz mostantól. Vigyázz a lelkedre, a többi alkatrészed pár nap múlva már jól lesz remélhetőleg.

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm Lányok!
    Azt hittem fizikailag durvább, de azért kapargatja rendesen a lelkemet is. Ígérem meggyógyulok hamar. :)

    Est: köszi a szakértést. ;) az biztos, hogy egy kicsit átalakult az értékrendem, és az újjal könnyebb lesz ez az év, bármit is hoz. :)

    VálaszTörlés
  6. Gyógyulj! ❤️❤️❤️😘😇

    VálaszTörlés
  7. Úristen, ezt olvasni is durva, nagyon örülök, hogy nem lett nagyobb bajod! igen, innentől muszáj, hogy jobb legyen! gyógyulást kívánok mindenben <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gabesz, Cat: köszi... :)

      Könyvtármacska, Neked van valami olvasható platformod? :)

      Törlés
    2. szia Adél, van egy csúnyán elhanyagolt blogom (időhiány miatt be is zártam, remélem, csak ideiglenesen...), az instán néha posztolok, rendkívül fantáziadús módon ott is librarycat néven :)

      Törlés
  8. Nos, az időhiány és elhanyagolás itt is visszatérő probléma...
    Instát nem használok sajnos. Ahogy facebookot sem. Vödörben élek. :/
    (régi blognévvel használtam instát régebben, de azt itt nem szeretném feltünteni, meg már tényleg nem posztolok semmit rajta...)

    Azért, ha egyszer újraírnád a blogot, akkor gondolj majd rám. :) (citrommagtanc kukac gmail pont com)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. rendben és köszi, tök jól esik! és ösztönzés, hogy valamikor újrakezdjem. csak egy ideje nehezen találom az egyensúlyt munka és élet között, de rajta vagyok az ügyön :)

      Törlés