2018. február 13., kedd

Alkotunk

Tegnap Somával töltöttem a napot, mert nekik félévi szünet van az iskolában, én pedig éjszakára jöttem dolgozni.

Hajnalban elkezdett havazni, óriás pelyhekben hullot a hó, egészen délig. Nekem a hóember kicsit uncsi, meg amúgysem rajongok az átnedvesesett kesztyűkért, de Soma olyan lelkes volt, hogy nem tudtam nemet mondani a játékra.
Hirtelen ötlettől vezérelve aztán a hóembernek hókutyát is építettünk, ne legyen annyira egyedül, ha mi hazamegyünk.
Azt hiszem, életem egyik legjobb hóműve.

3 megjegyzés:

  1. Jaj de jó lett! :)) Én imádok hóembert építeni, de itt a városban erre nem nagyon van alkalom...:(

    VálaszTörlés
  2. Nagyon menő lett mindkettő :)

    VálaszTörlés
  3. Köszi lányok. :)
    Gabesz... talán majd most beindul arra is a havazás. :)

    VálaszTörlés