2019. június 18., kedd

Te dinnye!

Akartam írni korábban a legújabb kalandparkos élményünkről, de közben megtámadott egy vírus. Először csak egy kis torokkaparászás volt, aztán másnap már nyelni nem tudtam, hétvégére belázasodtam, a manduláimtól levegőt is alig kaptam... és ez tart majdnem egy hete. 

Ma már jobban vagyok, de még nem az igazi, már attól is teljesen elfáradok, ha kiviszem a Buksit sétálni. Annak örömére, hogy jobban lettem, elmentem az orvoshoz - magamtól nem mennék, de a munkahelyi hiányzás s miatt muszáj. A doki belenézett a torkomba, írt is fel antibiotikumot, amit nem váltottam ki,  mert helyette inkább vettem egy 10 kg-s görögdinnyét. Görögöt. Nem túl etikus ilyenkor import terméket venni, de kérem, most beteg vagyok. 

Az egész sztorit most azért írom le, mert egyrészt jobban vagyok (mentális állapotom lehetővé teszi), másrészt, ha bárki tudni szeretné a Decathlon kerékpáros táskája tényleg képes-e a 10 kg-teherbírásra, akkor annak elmondjam, hogy igen, képes! 

A Kölyök meg is vádolt azzal, hogy szimulálok. Betegen az ember szedjen antibiotikumot, ne dinnyét szállítmányozzon biciklivel.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése