2022. szeptember 1., csütörtök

"Mialatt az ég épp nagyon kék volt... "*

"... És a tavon egy vitorlást a szél éppen odébb tolt

És pont nem haragudott senkire épp' senki

Már gyanús volt, hogy most fog majd minden tönkremenni…" 

/Kispál és a borz


Észervétlenül munkahelyet váltottam, ma van az első munkanapom az új helyen. Eddig nagyon jól indul: minden rendszerhez kaptam jelszót, csak magához a számítógéphez nem. Végül is én ráérek.

Nagyon sűrű napok vannak mögöttem. Az egyik szomszédomat múlt hét szerdán be kellett vinnem a kórházba, azóta én etetem az állatait. Egy kutyát, négy macskát, három tyúkot, egy kakast és két galambot. Naponta kétszer megyek, emiatt a lépésszámlálóm már reggel 8kor azt írja, hogy megtettem ötezer lépést. Micsoda előnyei vannak annak, ha az embernek messze laknak a szomszédai.

Szomszédok

A volt munkahelyemen is bedurvult a vége, szerencsére nem emberileg, csak munkamennyiségre. Le kellett zárnom az összes függőben lévő ügyemet, az újakat úgy indítani, hogy aki utánam jön, tudja folytatni. Elég sokat stresszeltem ezen a váltáson és ahogy az lenni szokott, még nem tudom, hogy mennyire volt jó ötlet. Az egyetlen, amit nagyon igazán jónak látok, hogy az új közel van, konkrétan a szomszéd faluban. Hosszú távon nem mindegy, hogy az ember napi 50 kilométert vezet, vagy csak 12-t. Pár hónap múlva majd kiderül, hogy mennyire volt jó ez a döntés. 

2 megjegyzés: