2017. augusztus 10., csütörtök

?

Néha abszurd dolgokba botlom. Az érzés tudathasadásossá tesz. Mintha egy másodpercre bepillanthatnék egy másik valóságba majd vissza. 

Ma például a kb negyvenes takarítónő, vödrében wc kefével jött velem szemben a folyosón. Hipómintás pólóján pedig a következő felirat díszelgett:

It's written in the stars.

Olyan hatással volt rám, mintha fejbevert volna az említett kefével.

Kislánykorában biztosan nem azt gondolta, hogy felnőttként a vándorcirkusz klotyóját fogja sikálni. De meg van írva. 

Mit lehet itt tenni?


6 megjegyzés:

  1. :( ez olyan szomorú.. bár én az ilyen esetekben nem vagyok biztos benne, hogy értik a feliratot (talán jobb is, ha nem). egyszer láttam egy nem túl okos családot, a velük lévő kb 3 éves kisfiún egy póló volt az alábbi felirattal: "I'm a pretty girl!".

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Biztosan nem tudja a felirat értelmét. Ettől olyan fejbevágós, más-dimenziós, bevitt jobbhorog.

      Törlés
  2. Az is lehet, h erti, es pont ezert hordja munkahoz, es nem a szabadidejeben, ha mar ezt a Sorsot kapta.. de te lattad az arcat, valsz neked van igazad :(:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos többször hallottam beszélni is. Magyarul sem mondanám, hogy _beszéli a nyelvet_, inkább csak, hogy megérteti magát. De ettől még gyerekkorában lehettek ugyanolyan álmai, mint neked, vagy nekem.

      Törlés
    2. ahhh.. azért megnyugtat, hogy ez a helyzet, akkor szerintem nem fáj neki jobban a munkája, mint bármelyikünknek :)

      Törlés
  3. Jaj, ez tényleg elég groteszk... Remélem, hogy inkább nem érti a feliratot.

    VálaszTörlés