2018. március 22., csütörtök

Tárgyak

Tegye fel a kezét az, aki tökéletes, és soha nem hibázik.

Az történt, hogy egy szemétláda, aljas, köcsög, sunyi útpadka megkarcolta Ladó autójának a dísztárcsáját. Kb három centi hosszan, fél centi szélesen, és negyed miliméter mélyen.
A baj meg az, hogy a padka támadásának időpontjában én ültem egyedül az autóban.

Az egyébként mostanában kiegyensúlyozott, harmonikus kapcsolatom pedig fejreállt, lelki terrorba kerültem. Kérhetek bocsánatot, állhatok a fejem tetejére, vagy ugorhatok a vonat elé, akkor is dráma van. Ladó nem áll szóba velem.
Biztos vagyok benne, hogy minden kapcsolatban vannak konfliktusok, de ilyenkor én tényleg nem értem ezt a pasast.
Mert az én értékrendem valahol ott van, hogy a legfontosabb, hogy élünk, aztán, hogy egészségesek vagyunk, utána pedig, hogy van mit ennünk, és van meleg, tiszta lakásunk, ahol szerethetjük egymást.

De minden hiába. A párezer forintos karcos dísztárcsa fontosabb a békénél... 

Olyan szomorú vagyok.

Úgy elmennék világgá...

4 megjegyzés:

  1. Sajnálom :( Azért egy dísztárcsa nem a világ vége. A pasik néha nagyon furák tudnak lenni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én ugyanígy gondoltam, ezért is mondtam el neki telefonban, ne úgy kelljen észrevennie... nem gondoltam, hogy EKKORA dolog. Furák vagyunk, nők, pasik... (persze ők a furábbak ;))
      De szerencsére már béke van. Valamennyire... :)

      Törlés
  2. óóó :(, ilyen butaságon kiakadni.. férfiak.
    szerintem az autó arra van, hogy használjuk, és ezzel együtt jár, hogy nem marad abban az állapotában, ahogy a szalonból kigurult.. (a dísztárcsa ráadásul nem is a szerves része a kocsinak, Pierre-nek például csak kettő van, az egyik ráadásul törött.. :D ettől még ugyanúgy gurul :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A történethez hűen hozzátartozik, hogy ez az Ő autója, amit én többet használok mostanában, mint ő, ámde egyetlen eurocentet sem fizettem bele. Engem is biztosan bántana, ha az általam 0 km-esen kihozott autót összebarmolná valaki, de valszeg letudnám egy "akkor légyszi szerezz be rá egy újat" - kéréssel.
      Viszont fejlődünk, nem tartott el egy hétig a mosolyszünet (mint akkor, amikor akarata ellenére levágattam a hajam, amit ráadásul a fodrász is elcseszett.... de az már egy szakállas sztori).

      Törlés