2020. január 13., hétfő

Írnék

Olyan sok dolgot szeretnék mesélni, annyira zajlik ez a gyönyörű sunyi alattomosan csodaszép élet, hogy végül most mégsem mesélek, mert szerintem nem jár már itt a madár sem. 

Egy Ady verset akartam idehozni, de róla eszembe jutott egy idős közgazdász Úr, Kopátsy Sándor, akiről egészen az emelt szintű közgazdasági érettségimre való felkészülés alatt - megjegyzem, okkal - nem beszélt egyetlen tanárom sem. Az sors tündéri fintora, hogy Kopátsy Sándorról egy neves irodalomtörtémésztől hallottam először, ami számomra bizonyítja azt a tényt, hogy eltévesztettem a pályámat: irodalomból ötösre, míg közgazdaságtanból csak négyesre sikerült leérettségiznem.  Amúgy, soha, sehol nem kérdezte még senki*, hogy hogy sikerült az érettségim.

Egyébként csak ezt akartam itthagyni:


"Ha egy nép sötétben él, ne zászlót vigyél előtte, hanem lámpát."




Köszönöm a figyelmet.



*Tudom, hogy fura, de ebbe a senkibe a szüleim is beletartoznak. Szeretnék egy elmélkedős posztot írni a szüleimről is, de még nem értem meg rá. 

9 megjegyzés:

  1. Biztosra tudom, hogy járnak még erre madarak. :P

    VálaszTörlés
  2. Lehet, hogy veréb vagyok, de itt vagyok.

    <3

    VálaszTörlés
  3. Én is rendszeresen jövök, lesem az értesítéseimet, hátha, hátha... :) Az érettségis sztori durva.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Luca! :) Igyekszem idén többet adni :)

      Érettségi: nagyon. Még durvább, hogy úgy kaptam 4est közgázból, hogy a 40 tételből egyet tanultam meg, és kihúztam. 😀

      Törlés