2021. december 19., vasárnap

Afterparty

 Olyan érzésem van, mintha a szervezetem nyugdíjazta volna a víruskát, aki most az agyam egy kis zugában, karanténban van. Egy kellemes kis szobát kapott ahol hintaszékben ücsörögve, gyertya és kandallófénynél kötöget, és a kötésminta beleszövi magát az álmaimba.

Tehát rendkívül színeseket álmodom. 

Valamelyik éjjel egy nagyon régen látott barátommal találkoztam, aki gyakorlatilag teljesen eltűnt az életemből. Egy gyönyörű lánnyal volt, én sokáig csak néztem őket messziről, és próbáltam úgy tenni, mint aki nincs ott. Aztán meglátott, odajött hozzám, és megölelt. Én pedig felriadtam, mintha valami rosszat csináltam volna, és arra ébredtem, hogy átizzadtam a pizsamám.

Ladó is nagyon álmodik, pedig ő soha nem szokott, vagy nem szokott emékezni. Ma reggel azt mesélte, hogy a Holdon voltunk mi ketten, és kovid teszteket kellett megsemmisítenünk. Jól esett, hogy ott voltam vele én is.

Más, TMI*, csak az, olvasson apróbetűt, akit érdekel.


*Az én svájci-óramű pontossággal működő ciklusomat felrúgta a vírus. Nagyjából két héttel korábban jött meg, teljesen irreális időpontban. Persze biztos vagyok benne, hogy a testem tudja, mit művel, valószínűleg a legjobb tisztító módszert hajtja végre, amit ismer, de közben azért igen érdekes. Reméljük, ezzel kifújt a meglepetésekkel idén. 

11 megjegyzés:

  1. Hú, rémálom lehetett.
    Férjem is volt kovidos márciusban, de az kutya füle volt Ladóéhoz képest, ő a 24-ből 20 órákat aludt végig teljes nyugalomban.
    Rengeteg jót kívánok Nektek!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük, Nektek is minden jót, jó egészséget! <3

      Törlés
  2. A kolléganőmnek a covidtól megszűnt a ciklusa, majd az oltástól 2 hetente jön meg. Furcsa dolgokat produkál ez a vírus.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bakker, szegény. :(
      Remélem, nálam ez ilyen egyszeri eset, és minél hamarabb visszaáll, mert én nagyon nagyon elégedett voltam az eddigi menetrenddel.

      Törlés
  3. Szia, nagyon boldog, nyugodt, minden rossztól mentes 2022-őt kívánok Nektek!
    Plusz még a sok-sok következő évre is :-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kicsit megkésve, de nagyon köszönöm, viszont kívánom! :) ❤️

      Törlés
  4. Kedves Adél, remélem jól vagy!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jól lennék én, ha nem lenne mindig valami szar. Egyszer jövök majd, aztán elmesélem. Köszi a kérdést! <3

      Törlés
  5. Adél látom ma van a névnapod, ezért ebből az alkalomból minden jót kívánok Neked sok szeretettel!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon kedves vagy, köszönöm! ❤️

      (Azt hittem, nem ma tartom (hiszen ez csak blognév), de képzeld, Ladó is felköszöntött. :D)

      Törlés