2021. december 5., vasárnap

Sötét

A szomorúságnak van az a szintje, amikor nutellával eszem a pilóta kekszet, és hát ilyen még nem volt, de most van.
Mondjuk nem segít.
Csodálkozom minden nap magamon, hogy hogyan tudom ellátni a mindennapi teendőket ettől a mellkasonülő, nehéz szomorúságtól. Etetem a kutyusokat és a madárkákat, minden nap hozok be fát, vágok gyújtóst, főzök magunkra és dolgozni is tisztességesen* járok.
Várom az újabb havat, hogy kicsit felhíguljon ez a kimondhatatlanul sötét évszak. Várom a napfordulót is, de azt már november eleje óta.
Vígasztalhatatlanul szomorúnak érzem magam.
Ennek végül is itt van az ideje. Gondolom. 

*Na jó, senki ne mondja el a főnökömnek, de kedden annyira nem voltam tisztességes. A hétfői hólapátolástól lázas izmaim miatt ülni is nehezen tudtam, és mivel egyedül voltam az irodában, bezártam kulcsra az ajtót, azután elhevertem a kanapén néhány órára. A telefont fekve is fel tudtam venni.

8 megjegyzés:

  1. Öllelek, drága Adél 🤍
    Remélem hamarosan világosabb lesz.

    VálaszTörlés
  2. Küldök neked egy ölelést. Remélem hamarosan jobb lesz minden. <3

    VálaszTörlés
  3. Ez a gyász ideje, ezt sajnos nem lehet megúszni, vagy átugrani rajta. Nagyon fájhat most a lelked. Aztán az űr helyét majd szépen lassan kitöltik az apró dolgok, és talán a mellkasod is könnyebbé válik. Nagyon ölellek!

    VálaszTörlés
  4. Igen, itt van. Beállok az ölelést küldők sorába!

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm, kedvesek vagytok. 🖤

    VálaszTörlés