2023. június 13., kedd

Bikfic

 Teljesen aljas és alaptalan az a vád, hogy a tacskót jobban szeretem, mint a másik két kutyánkat.

Tény, hogy nem mindig ő a hibás, ha ásás van a kertben, esetleg egy elrontott vakond is előkerül.

Tény, hogy ha látnám (HA látnám! De nem láttam!) vakonddal a szájában közlekedni, a nyilvánvaló bizonyíték ellenére is képes lennék arra következtetni, hogy ártatlan és valaki szándékosan be akarja mószerolni.

Az is tény, hogy miatta lett kerítés a kert körül, ahová valahogyan mégis sikerült bejutnia. Ott véletlenül kifúrt három tő csemegekukoricát, de amúgy nem csinált semmi rosszat, a kukoricák is túlélték. 

A legtényebb tény, hogy folyamatosan rettegünk amikor megy a traktor, mert annyira szeret traktorozni, hogy féltjük, hogy egyszer aláfut. Soha nem bocsátanánk meg magunknak, ha baleset érné, miközben a természete arra predesztinálja, hogy ne természetes, hanem hősi halált haljon, annyira vakmerő és bátor. 

Hiszem, hogy nincs olyan, hogy rossz kutya. De azért mielőtt tacskónk lett, nem borsót, hanem keresztet kellett volna vetni. Mivel ez elmaradt, most már csak a humorérzékünk az, ami menti a menthetőt.

Hihetetlen, hogy két és fél éve velünk él. Rettenetesen unalmas és egyhangú lenne nélküle az élet, a két jólnevelt, szófogadó és illedelmes nagytestű Buksival és Borival. 



22 megjegyzés:

  1. "De azért mielőtt tacskónk lett, nem borsót, hanem keresztet kellett volna vetni." IMÁDLAK! 😁
    Mici

    VálaszTörlés
  2. Jaj, ez rettentő aranyos írás!!!!!
    Bikfic tündéri kutyus, nagyon jó élete van veletek! Plusz a másik két csibésznek is természetesen....
    :-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)))
      Amúgy igen, én is lennék nálunk kutya :D

      Törlés
  3. Jaj, olyan jól szórakoztam ezen a bejegyzésen! Imádtam. Mór odavan a tacsikért, szerintem azért, mert az első időben, mikor kicsi volt, mindig tacsikkal találkoztunk, és kedvesek voltak vele. Azóta is bírja őket.

    VálaszTörlés
  4. A tacskók tényleg jó fejek :D Ha picit hosszabb lenne a lábuk.... (és olyan hihetetlenül dobermanos pofija van! amitől meg én olvadok. Ha egyszer akarsz egy igazi kihívást (és nem agresszióra gondolok, sokkal kedvesebb kutyák ezek mint amit gondolnak róluk, ajánlok egy Dobermant, megáll az eszed majd mennyire lelkes, ragaszkodó és huncut tud lenni :))) Nekem még egyszer az életben muszáj legyen egy! És tacsim is lesz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az utolsó két mondatodon felnevettem! :D :D

      Szerintem is jófejek a dobermanok, eszembe sem jutna, hogy agresszívek. :)

      Minden kutya lehet agresszív egyébként, sok tényező vezet szerintem ahhoz, hogy milyen lesz egy kutya jelleme. Bikfic is volt agresszív, sőt, egyszer meg is harapott, de minden ilyen alkalommal utólag pontosan tudtam, hogy mit rontottam el. Tíz év olyan tapasztalat van benne, amit csak sejtek, és a saját gyerekkoromból kiindulva, nem sok jót kaphatott. Ha az ember felnőtt kutyát fogad örökbe, akkor ezzel számolni kell. :)

      Kölyöknék is vannak olyan dolgok, amin túl nem segít a tréning, mert van egy alap személyisége, de erről majd Borival kapcsolatban írok később. :)

      Törlés
  5. Ezek szerint Bikfic 12 éves??? Nem látszik rajta (de simán lehet, hogy nem tudok számolni).
    :-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon jól számolsz, Bikfic 12 éves, Buksi 13, Bori pedig 2.

      A kistestű kutyák állítólag később öregszenek és tovább is élnek, de lehet, hogy ez csak legenda. Nem tudom, lehet benne valami, mert annak ellenére, hogy csak egy év van köztük, Buksin nagyon látszik, őszül is, meg öregesen ballag, miközben Bikfic ugyanúgy rohangál, mint a két éves Bori. :)

      Törlés
  6. Nekem is nagyon tetszett ez a bejegyzés, régen röhögtem fel hangosan blogon. Konkrétan ezen: "a természete arra predesztinálja, hogy ne természetes, hanem hősi halált haljon"

    Imádnivaló kis tacsi! Alig várom, hogy egyszer nekünk is legyen kutyánk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bikfic szolgáltatatja a mindennapi kabarénkat, nehogy elsorvadjon a humorérzékünk. :D

      Én is alig várom, hogy legyen kutyátok, Lujza biztos imádná! :)

      Törlés
  7. Jaj, nagyon cukker. :)
    Esetleg - csak kérdezem - nem lehetne kölcsön kérni? Csak a vakond miatt. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mint Bikfic ügyvédje azt hiszem tisztáznunk kell, hogy vakond ügyben mindaddig fennáll az ártatlanság vélelme, amíg bűnössége kétséget kizáróan bizonyítást nem nyer (úgy is, mint tettenérés).

      Ha bűnössége bizonyított lesz, természetesen kölcsönkérhető. :D

      Törlés
    2. 😅😅dehát te magad írtad hogy a nyilvánvaló bizonyíték ellenére sem hinnéd, hogy ő fogta a vakondot.
      Imádom, ahogy írsz ☺

      Törlés
    3. Nem hinném el, de nem tudnám mire alapozni a további védelmet. 🤣

      Törlés
    4. Tündéri egyéniség lehet. :)

      És mi van, ha a vakond erőszakosan szétfeszítette Bikfic száját, belemászott, és kitörte a saját nyakát?
      Errefelé ilyen pockok és egerek rohangálnak, rendszeresen kikezdve Limoval. Gondoltam szólok, Bikfic védelmében. :D
      (De komolyan, még úgy sem az ő hibája, hogy végignézem, hogy a szájába kerül, kiabálok, hogy köpje ki, és tartja velem a szemkontaktust, ahogy egy pillanat leforgása alatt összeroppant mindent.) Persze utána kiköpi, és csodálkozik, hogy nahát-nahát, ez meg hogy került pont ide. Annyira tudom sajnálni szegényeket.

      Törlés
    5. Limo szerintem szeretne kérni egy időpontot Bikfictől a bizonyíthatatlan vadászat témakörében tartandó előadásra. :D :D

      Törlés
  8. Folytassátok, olvasni is jó :-)))

    VálaszTörlés
  9. Tuti nem ő volt!!! Csak rá kell nézni, az ártatlanság mintapéldánya-)))
    Nagyon cukker!!❣

    VálaszTörlés
  10. Óóó, én nem hiszek a tacskóknak, nekem is volt egy (az exemé), és a világ legrosszabb, legpimaszabb tacskója volt. Mondjuk imádtam! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem azért van annyira cuki testfelépítése, hogy az ember akkor is szeresse, ha egyébként a magaviselete miatt erre nem lenne oka. :D

      Törlés