2020. február 21., péntek

Wie alt/How old...?

Avagy, mennyire vagy öreg?

Pont annyira, hogy ha veszek 2 üveg bort, és elkérik a személyimet, már nem szemforgatással reagálok, hanem szinte ujjongok.

Idén leszek 31, és rettegek attól, hogy soha többé nem kérik majd el a személyim, amikor alkoholt vásárolok.

Tegnap pedog olyan csoda történt, hogy a főnököm letett az asztalomra egy köteg névjegykártyát amin az én nevem állt. Az enyém, mint szaktanácsadó.* Azon kívül, hogy ez eléggé megtisztelő, eszembe jutott, hogy utoljára akkor volt ilyenem, amikor középiskolában üzleti gazdaságtan órán az volt a feladat, hogy csináljunk magunknak névjegykártyát. Kétségtelenül öregszem, hiszen az már 15 éve volt!


 *Egy éve dolgozom a cégnél, és őszintén mondhatom, hogy én vagyok a leggyengébb láncszem. Csak heti 16 órát dolgozom, és rajtam kívül mindenki csodaszépen beszél németül, illetve van valamiféle szakirányú végzettsége. A közvetlen kolléganőmnek pl osztrák érettségije is van, és kint végezte el a könyvelő szakmát, 20 éve dolgozik kint, szóval, ha valaki, ő nagyon profi.
A főnökömet egyébként emberileg nem állhatom, de nagyon igyekszem szépen viselkedni, hiszen sosem volt még ilyen jó munkahelyem. (Bezzegnek pletykarovat: öten vagyunk a cégben egyébként, és titkos forrásból tudom, hogy csalja a feleségét. Hát lehet az ilyet komálni?) Hú, amúgy ezekről tudnék írni egy teljes posztot,  de sajnos nem vagyok elég pletykás. Tudom ám, hogy nem nagy kunszt, hogy csalja a feleségét, mert ez ilyen, vagy a főnök csalja, vagy a felesége csalja, de nekem ehhez túl érzékeny a gyomrom. Arról nem is beszélve, hogy a titkos forrás mindenről nagyon jól értesült, és ő, velem ellentétben eléggé pletykás. Na, ez a csillagozott rész hosszab lett, mint maga a poszt. 

3 megjegyzés:

  1. Minden nap várva várom, hogy Bezzel együtt írjatok!
    "Zúgolvasó"vagyok, nagyon szeretem a soraitok.
    Gratula a csodához, biztosan hamarosan ott leszel az etalon kollegina nyomdokaiban.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Katuc!
      Köszönöm, kedves soraid, és, hogy olvasol! <3

      Bezz-el én is így vagyok, arany minden szava! :))

      Törlés