2020. július 8., szerda

B&W

Sikerült megpucolnom az ablakok harmadát. Alapvetően nem érzem, hogy sok ablak lenne a házon, de ilyenkor azért mindig megállapítom, hogy ez az ablakmennyiség sok. A szomszéd-hiány miatt gyakorlatilag minden oldalon van ablak, talán csak észak felé nincs, de a felújítás során tervben vannak még nagyobb üvegfelületek, hogy később bent is olyan legyen, mintha kint lennénk.

Közben beesteledett, a telefonom pedig szólt, hogy tele van a memóriája, legyek szíves törölni valamit. Határozott unszolására átpörgettem a képeimet, és rájöttem, hogy viszonylag gyakran fotózom fekete-fehérben is, de végül mindig a színek győznek.
Mutatok párat ezekből. 





6 megjegyzés:

  1. Van egy hangulata a fekete-fehérben való fotózásnak, én is nagyon szeretem. Egészen máshogy kell szemlélni a világot, hogy a képből átjöjjön a megörökítendő hangulat színek hiányában (?). Nem találok kifejező szót a hiány helyett, mert számomra ilyenkor mégjobban kinyílik a világ.

    Rendszerint én is akkor vagyok a legaktívabb a blogomon, amikor papíron egyáltalán nincs időm ezzel foglalatoskodni :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egy fekete-fehér kép egészen mást ad. Nekem olyan, mintha azt mondaná: semmi sem fekete és fehér. Árnyalatok vannak akkor is, ha nincsenek színek. Elvonatkoztatva, semmi sem teljesen jó, vagy rossz, és ez így természetes.

      Ó, ma nagyon büszke vagyok magamra, mert nagyon sokat haladtam. Ki is vagyok fáradva, de hát ez egy ilyen időszak. :D

      Törlés
  2. Nagyon szépek, mennyivel hangsúlyosabb így a virágok mintázata, meg a fakéreg is...
    Mostanában a szénceruzával kísérletezek, ami pont a drámai-kontrasztos fekete-fehér rajzokhoz jó, a harmadik képet lehet, hogy kölcsönveszem referenciafotónak, ha nem gond.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D vidd csak nyugodtan! Örülök, ha sikerült adni valamit vele, mert amúgy eredetileg nem volt semmi célom velük... :)))

      Törlés
  3. Olyan szépek! :) Én is nagyon szeretem a fekete fehér képeket, számomra ezek megmutatják azokat a részleteket is, amiket a színek mellett nem vettem
    volna észre.

    VálaszTörlés