2020. augusztus 10., hétfő

Augusztus

Ja, hogy már lassan második hete új hónapot írunk...?

Most nagyon rohan az idő, mert ezer tennivaló akad.

Amit nem teszem, pedig vágyom rá:

  • Nem írok
  • Nem olvasok
  • Nem festek
  • Nem fekszem hintaágyban órákhosszat, bámulva a madarakat
  • Alig fotózom - pedig kaptam új telefont, ami sokkal szebb képeket tud lőni. 

Amit ehelyett teszek:

  • Egyik szociális eseményből a másikba esem - és még azt hittem, elevenen leszek elásva az erdő közepén. Hát nem. Ritkán sikerül egy kis egyedüllét, amikor igen, én balga elpocsékolom egy kis szundításra. 
  • Nagyon sok a ház körüli munka. Körtét, almát szedek - előbbit pálinkának, utóbbit préselt almalének. Kertet és virágot gondozok, locsolok. 
  • Próbálom egybentartani a háztartást a főzés-tisztaság-rend szentháromságában. 
  • Hetente biciklizem, 25-50 km-es távokat - szerintem ettől bírom a mostani hajtást. Edzésben vagyok, szép lebarnult, izmos a vádlim. Ez a vidék tele van 13 százalékos emelkedőkkel, és, ha már így van, nagyon elszántan tekerünk a barátnőmmel. Leszállni nem ér. 
  • Rengeteg gyümölcsöt eszem, áfonyát, dinnyét - és újabban szedret. 

Azért hoztam képeket, hátha örültök neki. Azoktól kérdezem, akik még erre jártok, hogy vagytok? 


Hibiszkusz

Tökkelütött tököm nő a kertben

Muskátlis
A muskátlik alatt a ládában rozmaring, levendula és bazsalikom

Kicsit kilóg a sorból, mert játszottam a színekkel - szúnyoghálószerelés Ladóval

7 megjegyzés:

  1. Jelen!

    A dongó (dongó?) beleesett a liszteszsákba, mielőtt a hibiszkuszra tévedt?

    Jó a citronyos szoknyád/nadrágod! Meg a rozmaringos, levendulás, bazsalikomos láda!

    50 km? Hú, ügyes, pláne az emelkedőkkel!

    Vagyok, olvaslak, menj, tekerj, élj, aztán gyere, hozz fotókat és számolj be, amikor jön az ihlet! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó, hogy itt vagy! <3 :)))

      A dongó (dongó!) a virágporos-zsákban hempereg, hogy a főnöke előtt úgy tűnjön, sokat dolgozik. :D Ismerős jelenet, én papírkupacokat gyűjtök magamköré a látszat kedvéért.

      Ugye, milyen stílusos a citromos naci? Eredetileg pizsamának szánta a tervező, egy áttetsző citromsárga felsővel, de én újraterveztem. :)

      50 km feletti teljesítménynél elkap a biciklilánc amitől olyan érzésem lesz, hogy, mégmég, több is megy. Szörnyű. :D

      Igyekszem a képekkel. ;)

      Törlés
    2. Mindig vagyok (csak telefonról néha lusta vagyok kommentelni, mert a telefon kidob, bénázok). De apropó, a fáklyás kép zseniális!!!

      Aha, arculathelyes naci. :)

      Aha, ismerem az érzést, amikor tovább menni kell tovább. Odáig nem is baj, hogy menni kell tovább, de aztán valahogy haza is kell jutni, az már néha aúúúú! :)

      Törlés
    3. Hát igen, vagy fix távot kell tervezni, vagy energiában kell jól elosztani. De menni kell, jó az! :))

      Törlés
  2. én mindig jövök, örülök, hogy jól vagytok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. <3 Te vagy az, aki mindig olvas de nem ír. Írj! ;) Én olvasnálak!

      Törlés
  3. Szuper fotók, mint mindig :) <3

    VálaszTörlés