2020. június 15., hétfő

Csend

Azért nem írok, mert folyamatosan szédülök - már egy jó hosszú hete. 

Egyelőre nem tudjuk, miért van, de nem tudok képernyőt nézni hosszabb ideig - ilyen szempontból a munkahelyemen vagyok a legrosszabb állapotban. 

Nagyon sok gondolatom van - főleg azzal kapcsolatban, hogy mennyire nem alapvető a jó közérzet. Meg arra is sokat gondolok, milyen lehet epilepsziával élni, vagy más tartósan rossz közérzettel társuló betegséggel.

Próbállak olvasni titeket, időnként behozom a lemaradásokat. 

Szomorúan tapasztaltam, hogy Sarkifény, és Martine után Lulu is eltűnt.

Én nem fogok, ezt megígérem, de nem mostanában lesznek hosszú posztok. 

18 megjegyzés:

  1. Mész dokihoz? Nem lehet, hogy romlott a látásod, és amiatt szédülsz?
    Jobbulást!

    VálaszTörlés
  2. <3 csatlakozom az előttem szólókhoz, lásson doki, és gyógyulj!

    VálaszTörlés
  3. Jobbulást! Remélem, kiderül, mi a gond, és hamar megoldódik.

    VálaszTörlés
  4. Próbáld meg a jóindulatú helyzeti szédülés tornát csinálni (neten így rakeresel találsz képekkel), nekem volt iszonyú ijesztő de a torna néhány nap alatt elmulasztja. Hátha neked is ez van, akkor van megoldás. jobbulást!

    VálaszTörlés
  5. Szia, remélem mielőbb megtalálják mi a gond. Ne hagyd lerázni magad, bár néha nem találnak okot azt mondják bppv, jóindulatú szédülés, ami nem vigasz és kellemetlen. Jobbulást hamar.

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm Lányok, igyekszem megoldani a helyzetet - a háziorvosom egy nagy nulla. Van egy tippem, hogy mi ez, írok majd róla, ha jobban leszek, vagy kiderül, hogy nem lehetek jobban. De bízom benne, hogy nem az utóbbi. :)

    VálaszTörlés
  7. Adélka, derüljön ki minél gyorsabban, hgoy mitől szédülsz. Aúúú, a szédülés, meg hasonlók, rémesen rémesek. Pláne, hogy nem látszik, és ami nem látszik kívülről, az nincs is, ezt annyira utálom, hogy nálam is, ha az emberek nem látják, hogy nem minden kerek, akkor jól vagyok. (Most jól jársz Bezzeg, tehát jól vagy.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj, Rád külön nagyon sokat gondolok, pontosan ezért: nem látszik, tehát direkt vágod a savanyú pofákat, meg szimulálsz, hogy sajnáljanak. Miközben csak próbálsz működni valahogy. Nagyon nagyon sokszor eszembe jutsz, meg az, hogy vajon Neked is megfordulnak-e a fejedben olyan dolgok, amik nálam, hogy hinnél mindenben és az ellenkezőjében is, csak lenne minden olyan, mint Azelőtt. :(

      Törlés
    2. Az emberek baromi könnyen eldöntik magukban, hogy hogy vagyok.
      Velem ugyan nem beszélnek, csak a hátam mögött eldöntik. Valóban van pár ilyen ember itt a közelemben, állati. Ja, de egymás közt ők megbeszélik, hogy amúgy velem mi van. Élő blikk napilap. :D

      Velem az a baj, hogy aztán mégsem eszem úgy, ahogy kellene, mégsem tornázom, pedig kellene, de legalább a magas dózis vitaminokat szedem rendesen. Azt mondják, a D-vitamin nagyon fontos nekem, meg a színtiszta kurkuma-vitamin is.

      Törlés
    3. Teljesen el tudom képzelni a helyzeted, ezek a felszínen lebegő emberek borzasztóak. Nekem pl azt mondják, 30 évesen nem lehet semmi bajom. Bumm, jobb is, hogy tudom, meg is nyugodtam egyből. :D

      Törlés
  8. Jobbulást, remélem, hamar kiderül, hogy mi a gond :(

    VálaszTörlés
  9. jaj, csak most olvasom, pedig nagyon várom mindig, hogy írj, nagyon vigyázz magadra, gyógyulj gyorsan, maradéktalanul!!!

    VálaszTörlés
  10. Szia! Jobbulást neked gyorsan! Én egy kis blog szépítést terveztem, de nincs időm semmire, úgyhogy most a blogom szabira ment. Jövök majd nemsokára. Köszi, hogy eszedbe jutottam ;-) <3

    VálaszTörlés
  11. Köszönöm mindannyiótoknak, nagyon kedvesek vagytok. Igyekszem javulni.

    Lulu, miután posztoltam, eszembe jutott, hogy te időnként szoktál ilyet, de azért jó tudni, hogy nem vagy elveszve. Pacsi Mórnak! :)

    VálaszTörlés