2020. december 3., csütörtök

Ha hó

 Könnyű minden évszakba szerelmesnek lenni, ha az ember megtalálja azt a helyet, ahol mindig élni vágyott.

Tegnap délután Adéllal videócseteltünk, miközben elkezdett hullani a hó. Minden évben rajongva fogadom az első hóesést, annak ellenére, hogy tudom, februárban már a hátam közepére sem fogom kívánni. 

Nem esett sok, de a kevésnek is örültünk, Buksi bolondul rohangál benne, harapja, prüszköli - teljesen lemegy ilyenkor kiskutyába. Ha Ladó itthon lenne, biztosan mezítláb bohóckodnánk benne, így egyedül inkább tűnik kínzásnak belefutni - ki is hagytam. 

A reggeli rutint megtoldottam egy óriási bögre boszorkányfőzettel*, így sétáltuk le a szokásos körünket. 


Miután megmutattam a templomtornyot a bögrének, és visszamásztunk Buksival a házunkhoz, szembesültem azzal, hogy nem biztos, hogy le tudok menni a hegyről. Mert ahhoz, hogy lemenjek, előtte fel kell mennem. Míg Ladó autója tudja az összkerékmeghajtást, az enyém maximum hűséges hozzám, így azért az aggodalmam nem volt teljesen alaptalan. 
Miután befogtam a lovakat, egész ügyesen lejutottunk a hegyről, arra viszont számítottam, hogy hazafelé olyan ónos esőréteg fogad, hogy sétálnom kell majd. 
Sétáltam is, de nem esett nehezemre, a hóillatú erdőt sosem éreztem még ennyire magaménak. Most pedig megpakolom a kemencét, összedobom a holnapi ebédet, aztán forraltborozni fogok a kanapén. 



*kakukkfű, cickafark, csalán, farkasszőr

9 megjegyzés:

  1. Hóóóóó <3 Nagyon vágyom egy havas erdei sétára. Úgy örülök, hogy mostanában ennyit írsz. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Reméljük, idén lesz tisztességes telünk, és lesz Neked is havas erdei sétád! :)
      Köszönöm, mostanra kipihentem magam annyira, hogy igénylem az írást, megosztást. Nálam ez hullámzó, ha nem megy, hagyom, ha megy, azt is. ;)

      Törlés
  2. Szépséges!-) irigyirigy-)) Jó lenne már egy normális tél... tavasznyárősz!-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, olyan gyerekkorunkos, nagyhavas-szánkózható tél - erre vágyom én is! ;)

      Törlés
  3. Tökéletes. Tényleg. Erre vágyom én is. Élvezd!

    VálaszTörlés
  4. Küldtem, de úgy látszik, lemerült... :D

    VálaszTörlés
  5. Egy ilyen séta biztosan igazi feltöltődés. Buksi tündéri, reméljük idén sokat tud majd még bolondozni a hóban. :)

    VálaszTörlés