2021. november 11., csütörtök

Kis képes november









23 megjegyzés:

  1. Micsoda imádnivaló brigád! 😍

    Mici

    VálaszTörlés
  2. Csodás képek!! A második és az egyedüli kutyusos, nagyon nagyon. És az a sok kutyaorr :D

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm, kedvesek vagytok! 💙💛🧡

    Titkos vágyam, hogy egyszer legyen egy jó gépem, ezeket telefonnal lövöm. Élőben ezek a ködös reggelek lélegzetelállítóan szépek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csodásak, mindig is nagyon klassz fotókat csináltál, egyszerűen gyönyörű a környezetetek. Kutyusok irtó cukik!!!
      :-))

      Törlés
  4. Jajjj! <3 <3 <3

    És ha kérni is lehetne, te is tehetnél be képet arról a kék gombás fatörzsről. (ugyebár egyelőre termőtest nélkül :) )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) <3

      Nem fatörzs volt, hanem egy darab korhadó fa, ami a fatárolóban volt betéve a többi közé. Szerintem nem hoztam még be, majd megkeresem, és csak a te kedvedért lefotózom. ;)
      Amúgy, ha elteszem sok ideig, akkor vajon kinöveszti a kis kék testeit?

      Törlés
    2. Ha olyan helyre teszed, ahol jól érzi magát, akkor elvileg igen. :) Szerintem nedves, párás helyen érdemes próbálkozni, ahol kap egy kis napfényt. Most már valószínűleg hideg van neki, de a következő szezonban még hozhat termőtesteket.

      Törlés
    3. előre is köszönöm! <3

      Pityke megelőzött. ;) de szerintem is, ha magát a "fatörzset" már "megfertőzte" a gomba, ott van a spórája, micéliuma, akkor valószínűleg már csak a megfelelő környezet kell neki, hogy termőtestet is hozzon majd. mert ugye, mint minden élőlény, ő is a túlélésre hajt.
      jajj, egyébként tényleg egy annyira izgalmas világ, én imádtam tanulni a biológiájukat, hogyan szaporodnak, hogyan élnek túl akár évekig.... de, hogy gombaszakértőnek elmenjek, ahhoz nagyon alacsony az önbecsülésem....

      Törlés
    4. Így neveld a gombádat - legújabb DreamWorks játékfilm, egy blogger feljegyzései alapján. :D :D

      Egyébként itt konstans eléggé párás a levegő, gyakran esik az eső, gondolom így könnyű túlélnie.

      Poppy: szerintem gombaszakértőnek elmenni különleges elszántság kell, ami még egészséges önbecsülés esetén is jó, ha van, vagy inkább szükséges. Mert pl. nekem szerintem rendben van az önbecsülésem, érdekelnek a gombák, ahogy a gyógynövények is, de erre nem tudok, illetve nem feltétlenül akarok extra időt/energiát/pénzt áldozni.

      Törlés
    5. Poppy, ez ismerős érzés, én is nagyon szerettem tanulni meg imádom keresgélni őket, de kiráz a hideg attól a gondolattól, hogy szakellenőrködjek. De ha te szívesen csinálnád, akkor biztos van valami módja annak, hogy begyakorold és magabiztosan vágj bele!
      (És bocsi, hogy lenyúltam a kérdésedet. :))

      Törlés
    6. Adél, Pityke: egyben válaszolok, bocsánat. :) <3 nem az extra idő/pénz/energia az, amit nem szeretnék rááldozni.

      növénykórtanból nagyon jó tanáraim voltak, tényleg imádtam! de ugye az is egy más világ.... más egy lisztharmat és más egy őzlábgomba... :D
      nekem a felelősség, az ami nyomasztana. ahhoz tényleg nagyon sok gyakorlat kell. (.... rádió budapest: Bivalypitypangréten egy öttagú család hunyt el gombamérgezésben.....ááááááá, nem!)
      ugyanakkor meg lenyűgöz, az, hogy valaki "fullperfekt" a szakmájában. amolyan dr csont, csak pld. a gombákban. :)

      Törlés
  5. Nagyon hangulatos képek, imádom az ilyen ködös reggeleket! <3

    VálaszTörlés
  6. Azta, micsoda csodás, idilli fotók!!!☺♥ irigy vagyok...-)

    VálaszTörlés
  7. Minden szép, ügyesen komponálod képeid ezt már megfigyeltem.
    Ha egyszer veszel egy vázat onnantól nem biztos, hogy lesz megállás és sorra gyűlnek majd az ilyen-olyan objektívek hozzá. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. :)
      Ettől tartok én is, hogy nem állna meg itt a történet. Hobbinak viszont túl drága, majd talán a nyugdíjjas éveimben (azaz sohanapján kiskedden :D).

      Törlés
  8. Csodás képek, gyönyörű természet...!❤️️️

    VálaszTörlés
  9. Gyönyörű és nagyon hangulatos képek!

    VálaszTörlés