2020. március 6., péntek

Kommentelj kultúráltan


Akkora mázlista vagyok, hogy az évek folyamán egyetlen névtelen baromarc sem talált meg eddig, hogy most ezért a bejegyzésemért tuti megbaszódok jön valami értelmiségi.

Amióta újra elkezdtem írni, sokminden változott körülöttem, de azt hiszem én változtam a legtöbbet. 

Régebben mindig mindenhol zugolvasó voltam (mert hát hogy jövök én ahhoz, hogy "idegenekhez" szóljak?), újabban folyamatosan nyitok, egyre több új blogot fedezek fel, egyre több helyen merem otthagyni a véleményem. Ami általában megmarad egy kedves/támogató* mondat szintjén. Viszont sajnos egyre több bloggernél láttam, hogy indokolatlan seggarcoskodás megy - természetesen névtelenül -, ennek fényében azt hiszem, példát veszek Milonkáról, és ha sikerül, beállítom, hogy csak cenzúrázott kommentek jelenjenek meg.

Mert kinek van szüksége arra, hogy ezen a felületen, ahol az ember a saját külön kis világát éli, idegenek kvázi "odaszarjanak"?

Drága olvasóim, felelősek vagyunk azért, ami az oldalunkon megjelenik, és amíg egy ilyen embert élőben le tudunk építeni, egyéb szocmédiában le tudjuk tiltani, itt is meg kell találni az utat arra, hogy ne engedjük, hogy bántsanak minket és az olvasóinkat.

*hja, elismerem hogy Bezzegnél elragadtattam magam, de néha az emberek olyan elképesztően trollok tudnak lenni. :(

12 megjegyzés:

  1. Na hát akkor én is megmondom a magamét! Jó? Megtaláltad a beállítást? Ha nem, akkor merj csak szólni és jól megmondom én neked, hogy hol van. Oké? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nehezen, de sikerült. :D

      Érdekes módon saját magamat nem kell moderálnom, pedig lehet, hogy néha jól jönne...

      Amúgy láttam ám, hogy téged is megmozgatott a dolog. :P

      Törlés
  2. Nagyon nehéz nem válaszolni a trolloknak. Az alapszabály az, hogy ne etesd a trollt. De akkor meg azt hiszi, gyenge vagyok.

    Egyébként sötét agya van a trollnak, rettenetesen suttyó, sötét.

    De tényleg, mi a francért olvas, ha epét hány? Nyomorúságos élete lehet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, gondoltam, hogy szándékosan nem válaszolsz neki. De hát vagyunk azért itt olyanok, akiknek magas az igazságérzete. Érthetetlen, hogy miért olvas az ilyen.

      Am van olyan opció is, amit én még az elején beállítottam, hogy nem lehet névtelenül kommentelni. Na mindegy is. Az is megérne külön posztot, hogy mi, miért blogolunk. :))) (hogy a trollnak legyen mibe belehánynia?)

      Törlés
  3. Ez nagyon vicces videó. :)

    Minden szereplőjét bírom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik, én is hasonlóan érzek ;)

      Törlés
  4. Uhh. Ezen az opción a minap én is erősen elgondolkodtam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, te voltál a másik, ahol kibökte a szemem egy ilyen "kedves" hozzászólás.

      Nem olyan ördögi dolog az, ha valaki használ ilyen szűrőt. ;)

      Törlés
  5. Mindig meglep, amikor valakinek annyi fölös energiája van, hogy bele tud kötni másokba, főleg egy énblogon. Valami nagyon nem stimmelhet az ilyen embernél.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem sz ilyenre mondják hogy lelki szegény. Mondjuk azt meg nem érthetem, hogy mitől olyan boldogok...

      Törlés