2020. március 1., vasárnap

Józan

Na, csak sikerült kiheverni a tegnapi lelki és fizikai megpróbáltatásim. Ittas állapotban kicsit ijesztőbb az élet, sokkal többet agyalok, mint alapjáraton. Egyébként utólag nagyon jól szórakoztam magamon, iszonyú vicceseket alkottam a hazaúton.

Például A Kölyök jött hozzánk tegnap este, és mivel Ladó vezetett, én pedig képtelen voltam gépelni, hangüzenetekkel válaszoltam neki whats appon. Ezeket így ma reggel visszahallgattam, és utólag eléggé meg vagyok elégedve magammal. 10 évvel ezelőtt, ha ittam, kb gyászmenet-bérencnek is elmehettem volna, olyannak, akinek fizetnek azért, hogy látványosan szenved. Ez ma már nem igaz, inkább stand-up-osnak állhatnék be, olyan humorral adtam elő az összes zagyvaságomat.

Persze az előző blogbejegyzésemnek már eléggé józanodós szaga volt, nem igazán élveztem visszaolvasni, úgyhogy aki ezt előbb olvassa, annak üzenem, hogy nem hagy ki semmit, ha nem olvassa el. Nem vagyok híve az utólag törlős-piszkozatba állítós írásoknak, maradjon csak ott nekem emlékeztetőül, hogy az is egy vélemény volt - tőlem. Tegnap este, mikor azt hirtelen kiírtam, kezdtem érezni, hogy fogalmam sincs, ki vagyok, vagy mi történt az elmúlt 24 órában, amit szerencsére azóta kialudtam, illetve kibeszéltem magamból, és némi fejcsóválások közepette helyükre pakoltam a dolgokat.

Sokat segített ebben a rendrakásban, hogy fizikai kínjaimat délután megfűszereztem egy kis fahordással. 

Imádok itt élni, minden kinti munka, amiben teljesen kimerülök, a lelkemet eszméletlenül helyreteszi. Ilyenkor estére az összes izmomat érzem, legszívesebben receptre íratnám fel ezt, mindig, amikor valami kibillent az egyensúlyomból.

Nem mellesleg, nézzétek, milyen szép textúrája van a fáknak:


4 megjegyzés:

  1. :D hehe így kell ezt! Friss még az emlékeim között a csütörtökről péntekre virradó hirtelen ivászat... Én az egyszerűbb megoldást választottam, a másnaposságot átaludtam. Note to self: tequilát csak otthon és biztonságos környezetben szabad innom. Nem emékszem hogyan került fel az ágynemű az ivócimboráink ágyára :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aahh, igen, az alvás! Ha lakásban élnénk, tuti én is aludtam volna egész nap, de hát, ez már nem az az élet. :D

      De amúgy, ez a legjobb dolog, ami emberrel történhet, ha iszik: hogy nem tervezi előre hanem spontán jön, és adja magát, és úszol az árral, meg értetlenül vigyorogsz bele a világba, mert fogalmad sincs, hogy mi történik, de valamit érzel, hogy zajlik odabent. Komolyan, még így másnappal együtt is, bevállalnám újra, annyita jól szórakozom utólag a megmaradt emlékeimen. :D

      Egyébként, hozzád lehet kapni valamiféle blog elérhetőséget?

      Törlés
    2. Nálam egyszerű kéne legyen a regisztráció. https://agyragobogar.com/register Ha gondod van, ezen az oldalon fel van tüntetve az emailom, dobj egy sort és intézem.

      Törlés
    3. Köszönöm. Sikerült, de én extrabéna vagyok ám egy sima regisztrációhoz is. :D

      Törlés