2017. október 2., hétfő

Javul

Ma voltam bankban, kértem, hogy a jelenlegi 17 ezres törlesztőmet (személyi kölcsön, ebből vettem 2,5 éve az autómat, mosógépemet és költözten el az exemtől) emeljük fel 35re. Kiderült, hogy azt nem lehet, hanem futamidőt lehet csökkenteni. Még másfél év van hátra. Én erre meg azt mondtam, hogy akkor leszarom, csökkentsük fél évre. Ha elfogadja a bank a kérésemet, akkor havi 41 ezerforinttal (jajj, én drága nutellás gofrijaim!) áprilisban eltűnik a hitelem, jöhet a lakástakarék. Nagyon szeretném. Igaz, hogy így a következő fél évem anyagilag nagyon kényelmetlen lesz, de tudom, hogy meg tudom csinálni (hála a szuper munkahelyemnek.)

Közben voltam Buksival megint állatorvosnál, és az van, hogy bedobta a doki, hogy műteni kellene, mindenkinek nagyon rossz, hogy havonta kell már mennünk (bűzmirigy). Le is fixáltuk, hogy akkor jövő hét szerda, de én nagyon rosszul vagyok a gondolattól, hogy lássam szegényt összeesni az altatótól. Ladó felajánlotta, hogy akkor elviszi ő. Még nem döntöttem, hogy azt akarom e inkább, vagy vele lenni végig. Az a baj ezzel a műtéttel, hogy az utána levő gyógyulás necces, mégiscsak ott kakil, ahol a sebe van :( szegény drága négylábú.
A műtét amúgy egy órás, 35 ezer körül lesz, és tíz nap után lehet leszedni a gallérját, akkor szedi ki a varratot a doki. A hátam közepére nem kívánom a gallérozást sem, nagyon állatkínzónak érzem magam tőle, akkor is, ha tudom, hogy ezt muszáj.

Végül voltam fodrásznál. Annyira jófej fodrászom van, velem egy idős, és Buksi mindig bejöhet velem, hogy ne kelljen a kocsiban ülnie. Mivel hóvége van, nem volt senki Beánál. A kocsiban kiderült, hogy a bank előtt elhagytam az eb nyakörvét, ugyhogy a parkolóból póráz nélkül sétáltunk a fodrászig. Bea meg annyira boldog volt ezen lazaság láttán, hogy nekiadta Buksinak a rántotthúsos szendvicse maradékát. A hajam meg nem változott, csak eltűnt a törött vége.

Buksi nyakörve is meglett. Ugyhogy minden rendben, már csak pihennem kellene.
Mondjuk, úgy néz ki, hogy nem fogok tudni, mert beázik a szomszédom a fürdőmtől, és emiatt holnap jönnek a burkolók. Naná, hogy ma éjszakás leszek.

Azért a kedvem egy kicsit jobb. (Gondolatban nem szólok be senkinek. Ez is jót tesz amúgy.)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése