2020. április 18., szombat

Buksi hol vagy...

... merre csavarogsz?

Ladó ma egész nap füvet nyír, ekkora területen ez hatalmas teljesítmény. Én délelőtt festegettem, azután pedig a függőágyban heverésztem, olvasgattam, és egy ideje nagyon hiányzott a Buksi. Itt szokott telepedni körülöttem, meg a frissen nyírt fűben hemperegni boldogan.
Hiába szólongattam, nézegettem a kedvenc helyeit, nem bukkant fel a buksija.

Aztán véletlenül megpillantottam egy furcsa foltot az egyik bokor alatt. 


Gyaggyantott egy állat ez, és minden nap ki tud találni valami újat. 


Almának festettem ezt megint. Egyre több rajzot kapok, és hát ég bennem, hogy ezt viszonoznom kell már valamivel. Remélem szeretni fogja. 


2 megjegyzés:

  1. jujj, basszus, megijedtem, hogy eltűnt! :( <3

    (nekem most két benti cicám van, de kb 50 nm-en mindig képes valamelyik úgy eltűnni, hogy aztán minimum negyed óráig keresem... ráadásul az egyik süket, szóval az sem segít sokat, ha szólongatom... :D)

    és ha valami színező-szerűséget (is) csinálnál neki?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) szerencsére megvan, de egyébként gyanakszom rá, hogy ő is kezd szelektíven hallani. :D

      Jó ötlet a színező... Majd kitalálok még valamit neki. :)

      Törlés