2020. április 24., péntek

Róka ábrándos kérdései

Róka írt egy ilyet, én meg válaszolgattam rá, mert épp nagyon ráértem.

1. Melyik a kedvenc meséd és miért?
Rengeteg kedvenc van. A legrégebbi kedvenc Szépség és a Szörnyeteg. Gondolom azért, mert nagyon szépen ábrázolja, hogy milyen tud lenni egy ember, amikor csak külsőségek alapján ítélünk, és milyenné tud válni, amikor megismertük és szeretjük.

2. Ha az életedről sorozat készülne, mi lenne a címe és milyen kategória lenne?
Citrommagtánc természetesen. Szituációs romantikus komédia. Mondjuk, lehet, hogy ilyen kategória nincs, szerencsére ezek fikciók. 

3. Ha valami fura eső hullana, ami kiválasztottá tenné az épp esernyő nélkül buszra váró embereket, a jelen személyiségedhez illően milyen különleges képességet kapnál?
Szörnyű lenne, de szerintem gondolatolvasást kapnék.
Mondjuk, nem tudom, hogyan történhetne, mert sosem várok buszra... 

4. Milyen képességet akarnál, ha választhatnál és miért?
Időnként jó lenne teleportálni. Megspórolna egy csomó üzemanyagot/benzingőzt.
Vagy értenék a madarak nyelvén. Ez csak simán érdekelne, hogy miről dalolnak, nincs benne semmi önös érdek.

5. Melyik a kedvenc sorozatod?
Nem nézek sorozatokat, de volt kettő, amit mégis néztem ezer éve, olyan kettő volt, az egyik a Jóbarátok a másik a Girlmore girls. Mindkettő nagyon tetszett, ennek ellenére nem tudok beállni sorozatnézésbe, sajnálom rá az időt.

6. Lennél halhatatlan? Miért?/Miért nem?
Nem. Végtelenül nyomasztana az emberiség kakija hosszú távon.

7. Ha bármeddig elérne a kezed a világban, mi lenne az első három dolog, amiért tennél?
Nem tudom, ez most a valós kézhossz lenne-e, vagy mint hatalomra érted? A valós kéznövesztőhossz esetén valószínűleg megcsikizném Ladót, amikor q100 km-re van tőlem, és nem tud visszacsikizni. Nos, a második és a harmadik is valószínűleg ez lenne, esetleg lehet, hogy variálnám az alanyt. 
Ha hatalomról lenne szó, akkor nem tudom, valószínűleg megpróbálnám helyreállítani a világbékét, de nyilván ahhoz előbb ki kellene eszelnem egy erre vonatkozó tervet.

8. Milyen lenne a számodra tökéletes világ?
Azt hiszem, én magánéletileg ebben élek most. A tökéletlen az, amikor el kell mennem itthonról.

9. Ha át tudnál változni állattá, milyen állat akarnál lenni és miért?
Kutya, hogy beszéljek Buksival, és megkérdezzem, hogy milyen volt az előző élete és hogy szeretne e még valamit, hogy jobb élete legyen.
Esetleg madár. Jó lehet madárnak lenni. 

10. Ha lehetne egy beszélő állatkád, aki segít az életben, milyen állat lenne?
Buksi!!!! - Nincs olyan hét, hogy Ladóval ne mondogatnánk neki felváltva, hogy szólaljon már meg, a jó ég áldja meg, de csak csóvál....

11. Ha a fürdőszobába menet meglátnál egy kísértet, ami várakozó tekintettel néz rád, szerinted hogyan reagálnál?
Megkérdezném, hogy miben segíthetek.

12. Ha bárhogy élhetnéd az életed, hogyan élnéd? Hogy néz ki számodra a tökéletes élet?
Pont így.
Tudom, durva.

13. Ha olyan bolygón élnél, amiben karanténba zárva kellene töltened az életed (höhö), de belemászhatnál regényekbe, melyikbe ugranál fejest elsőként? Milyen karakter lennél? 
Ténykednél benne vagy csak nézelődnél abban a világban?
Egyértelműen Harry Potter világába ugranék fejest. Saját magam lennék, varázserővel. Természetesen ténykednék, megpróbálnék beilleszkedni a varázslók és boszorkányok világába. De csak azzal a feltétellel, hogy bármikor kiugorhatok a könyvből. 

14. Min változtatna az, ha tudnál teleportálni?
Lásd fent. Nem valószínű, hogy jelentősebben megváltoztatnám az életem, hiszen nagyon szeretem ezt az életformát, amiben most élünk, de nagyon, nagyon tetszene, hogy nem kellene autóba ülni. (Ami kicsit ellentmondásos azzal, hogy szeretek vezetni, de nyilván azért szeretek vezetni, mert megtanultam, és ha nem lenne rá szükség, nem hiszem, hogy hobbiból vezetgetnék.)

15. Mit tennél, ha éjszaka hazabandukolván meglátnál egy kóbor lovat az utcán?
Egy lovat? Természetesen hazahoznám. Volna itt helye. 

16. Ha van/lenne háziállatkád, és felruházhatnád egy különleges képességgel, mi lenne az? (ha többen vannak, mind kapnak egyet természetesen, így igazságos, haha)
Éljen olyan sokáig, ameddig én élek, ha akarna, akkor tovább is. Nagyon fáj, hogy a háziállatoknak nem jut annyi év az életből, mint nekünk, embereknek.
Illetve szóba került, hogy tudjon beszélni, na hát, annak én nagyon örülnék, bár utólag belegondolva, lehet, hogy időnként bosszantó lenne, hogy folyamatosan beszél, esetleg kritizál. Ettől függetlenül ezt választanám, hogy tudjon beszélni. ÉS éljen sokáig. 

17. Ha valakit csótánnyá változtathatnál, szerinted kibírnád, hogy ne tedd meg?
Hát, nem bírnám ki, de azt meg végképp nem, hogy ha csótánnyá változna, akkor ne csapjam agyon egy papuccsal. Szóval, mindenképpen jobb, hogy nem tudok senkit csótánnyá változtatni.

18. Ha időutazhatnál a múltba, beleavatkoznál egy jobb jelen reményében? (nem feltétlenül saját életre gondolok)
Ez nagyon bonyolult kérdés, és mélyebb filozófiai kérdéseket bolygat meg. 
De ha már, akkor visszautaznék Ádámhoz és Évához, és valószínűleg kivágnám a fát, kígyóstul almástul. Aztán akkor lássuk, ki mit tud.

19. Ha lenne szuperképességed, szerinted megpróbálnád vele megváltani a világot vagy csak kisebb saját célok elérésére használnád?
Mindenképpen megpróbálnám. 

20. Szerinted hogy reagálnál, ha egy nap kinyitnád a hűtőt, és az ételeidet miniatűr, meztelen emberek ennék?
Garantáltan odahánynék. 

6 megjegyzés:

  1. jó ég, ez a 20. pont----durva
    az elején írni akartam, hogy tök jó, hogy teljesen jól vagy, aztán a 16-nál meg azt akartam írni, hogy Buksikutya éljen ezer évig! Annyira szeretitek, meleg lesz a szívem mikor olvasom, hogy hogy írsz róla
    :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, Rókának van egy abszurd humora, a 20as ponton én nagyon nevettem, de nyilván undorító lenne :D

      Buksi meg, tényleg nagyon az életünk része, igazi négylábú társunk, és hát szomorú látni, ahogy öregszik. :(

      Törlés
  2. Ez nagyon jo volt.
    Ami Buksit es a beszedet illeti, eszembe jutott, h gyerekkoromban volt egy kutyam, a legelso, Csöpi, egy evvel volt nagyobb nalam, hosszu eveken at vartam es kerleltem, h szolaljon mar meg. Csöpi nagyon szep volt, rendszeresen elkisert az iskolaba, utana pedig egyenesen hazament, olyan erosen buszke voltam ra. Nemcsak szep volt, de tenyleg, hanem nagy es eros, es legfokeppen meltosagteljes. Ha kellett, ha nem, nem ugatott, de amikor igen, akkor mely, eroteljes hangja volt. Az apja airdale terrier volt, az anyja, Tapka, egy roppant felelmetes sotetszurke szuka, edesapamnak a kedvence, en csak siman rettegtem tole (aztan osszebaratkoztunk). Csöpi joval magasabb es kemenyebb lett, mint az apja, a kromatikaja nagyon hasonlo volt, de a szore felhosszu, enyhen hullamos. Valahanyszor romizeskor nyertem penzt Nagymamatol, vettem eperhabos sutit vagy fagyit kettonknek, kimentem a kertbe, elpanaszoltam neki az epp aktualis banatomat, es ettuk a finomsagokat.
    Meg voltam gyozodve rola, h ha eleg jol viselkedem, elegge szeretem ot, egy nap ugy dont, most mar megerdemlem, es vegre megszolal. Kesobb rajottem, h tud o beszelni, sot, vegig tudott, csak nem emberi nyelven. Azota sok kutyam volt, rottweiler szerelmem, aki az ugyfel zsebebol fel kiflit lopott nekem, bananhejat meg csontot hozott ajandekba, dominans, elkenyeztetett husky szukam, aki sertodotten bevonult onkent a sarokba sohajtozni, ha megszidtuk, neha hatranezve persze, h lassuk-e, mennyire szenved, de Csöpi maradt a Kutya. 14 evig elt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, hogy ezt elmesélted! <3

      Szerintem a gyerekkori kutya-kapcsolat egy életre megmarad, teljesen másképp kötődünk. Nekem is volt egy, illetve a nagyapámnak, a Mitvisz, akivel táncolni lehetett, egyszer meg is harapott, mégsem féltem tőle, mert a nagyapám olyan ember volt, hogy megtanított rá, hogy némelyik kutya harap, ha rosszkor megy közel hozzá az ember.

      Remélem Buksinak még több, mint 4 éve van, idén lesz tíz éves, és hát tényleg, bárcsak örökké élnének...

      Törlés
  3. Köszönöm, hogy megválaszoltad a kérdéseimet! :))
    A 7-esnél jót nevettem. Gondoltam, mindenki értelmezze szabadon a kérdést, hát, te megtetted. :D
    Amúgy engem is elszomorít, hogy olyan kevés ideig élnek a kisállatok... Pomi nemsokára hét éves lesz, és csak remélni merem, hogy nem jár máris élete felénél.
    Ja, és én is egy csomószor teszem fel magamnak a kérdést, vajon miről dumálnak a madarak (ha mondjuk nem csak énekelnek, és tutira nem csak énekelnek, mert néha tök egyértelmű, hogy egymást keresik). Lehet, ezerrel megy náluk a hírszerzés, és ők a világ egyetlen faja, ami mindent tud, haha.

    Gracchus, ez ari történet volt. Úgy tűnik, az emberek nagy vágya, hogy egyszer megszólaljon az állatkájuk. Habár ennyi erővel lehet, hogy ők is időnként azt kívánják, hogy végre megérthessenek minket. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a kérdéseket, jók voltak! :) <3

      Minél többet élek a madarak között, annál inkább azt gondolom, hogy nagyon bölcs lények ők. Egyszer írok majd egy posztot a megfigyeléseimről. :)

      Szerintem egyébként a Buksi többször ért engem, mint én őt, pedig mát annyira össze vagyunk nőve, hogy ritkán van olyan pillanat, amikor azon töprengek, mi járhat a fejében. Ettől még jó lenne, ha szavakkal is beszélne, annyi mindent kérdeznék tőle, az élet dolgairól. Biztos vagyok benne, hogy a maga egyszerű módján sokkal bölcsebben ítélne mindent, amit mi emberek túlbonyolítunk...

      Törlés