2020. április 10., péntek

Für Alma

A járvány helyzetnek van egy óriási előnye: nem jön a szomszéd.

Mielőtt lezárták a határt a nem-magyar állampolgárok előtt, a szomszédunk érezte a vészt és kitelepült Grazból a hétvégi házába.

Múlt hétvégén aztán nem bírták tovább a kommunikáció hiányát, és hagytak nekem egy levelet a lépcsőn. Nagyon kedves jelenet volt, egy apró csokor vadvirág, árvacsalánból, ibolyavirágból és pitypangból.


Annyira tündéri ez a kislány, hogy teljesen meghatódtam.
Elképesztő a hasonlóság közte, és Vicuska között, aki ugyanilyen színes betűkkel írt szivecskés leveleket szokott nekem írni. Egyből fel is indult bennem a lélek, hogy viszonozzam kedvességét.

Ma elbicajozott hozzánk a Kölyök, akit hetek óta nem láttunk, kitűnő társaságot* adva ezzel Ladónak. Így sikerült, hogy végre megalkottam a választ, egyben a húsvéti köszöntéssel. 


Ezzel, és a közelünkben napozó Buksi kutyával kívánok Nektek békés húsvéti ünnepeket és boldog nyuszit.



*A festéshez és az íráshoz is szükségem van némi magányra. Nehéz úgy alkotni, ha közben beszélnek hozzám. 

4 megjegyzés:

  1. Boldog húsvétot! Szuper ez a kuty :D Tud élni!

    VálaszTörlés
  2. Milyen érdekes, hogy itt van ez a két kislány, az általad valamennyire ismertetett körülményekkel, és ilyen gyönyörű színes kis lelkük van! <3 Reméljük, hogy sosem változnak meg!

    Ennek a Nyúl Rozinak pedig micsoda vidám pofija lett! Biztosan nagyon fog neki örülni! :)

    Boldog Nyulat mindannyiótoknak! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük! :)

      Rozi :)))

      Egyébként láttam már mindkettőjüktől grafittal rajzolt szomorú képet is (Vicuska még feliratozta is, ha valakinek nem lenne egyértelmű), de alapvetően nagyon színes, vidám kis lelkek, és én is azt kívánom mindkettőjüknek, hogy ne törölje el ezeket a kamasz és felnőttkoruk. :)

      Törlés