2020. április 23., csütörtök

Változatlanul

A hét minden napján rommá fárasztottam magam. 

Hétfőn szabólőrinces hangulatban megfodrászoltam az erdő szélét. Kedden józsefattilásan kiraktam a fát a tárolóból. Szerdán bicikliztem 30 km-t egy volt kolléganőmmel, aki ebben a faluban nőtt fel. Tudom, tudom, szósöldisztancing, de elvileg sportolni szabad.

Ma egész nap kávét iszom, és próbálok produktív maradni. Nehezen sikerül. 
Jönnék egy dobhártyaszaggató poszttal, de nem írja magát - nem erőltetem.

Viszont hoztam megint magnóliát, ami még mindig illatozik, és egy kis szőlőt. Ha nem is vagyok született szőlősgazda, jó tudni, hogy nem nyírtam ki az őrült metszegetésemmel. 



7 megjegyzés:

  1. Nagyon szép fótók! De most nem azért, de ahogy csillan a fény... nagyon szép.

    Soha nem tudom, hogy melyik a magnólia és melyik a tulipánfa.

    A bicajozásnál eleve van néhány méter az emberek közt. Aztán reméljük, nem mikronanomilliméterre porlad szét a vírus...

    VálaszTörlés
  2. az előbb írtam ide... de hova lett? :O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Itt van minden, csak egy kis időbe telik, amíg átmegy a szűrőn. :)

      Amúgy én is mindig le-tulipánfáztam, de amióta egy kertésszel élek, azóta sokat javult a botanikai ismeretem. :D

      Itt egy link: https://citygreen.hu/mi-a-kulonbseg-a-liliomfa-es-a-tulipanfa-kozott/

      Ez alapján én még életemben nem láttam tulipánfát, de azért a google-nek se hiszek 100%osan.

      Igen, a bicikli tipikusan kültéri sport, a semmi közepén, ezer wattos napsütésben nem valószínű, hogy összefertőztük egymást. Mondjuk a boltba menet kiköhögött rám egy ember az autójából a parkolóban. Azt majdnem szájonvágtam, csak hát ugye a másfél méter az másfél méter! :D

      Törlés
  3. Jaj, azért az április az április, akárhogy is. ♥

    VálaszTörlés
  4. Jajj, a szőlőlugasról hozzál majd még képeket! <3 (Ladó -gondolom ő a kertész a családban :) - talán nem fog velem egyetérteni, de azért ezeket a szőlőhöz hasonló indás-"futónövényeket" nehéz kinyírni. ;) )

    Én úgy jegyeztem meg anno, hogy a magnólia az a tulipán-szerű színes illatos virágaival; a tulipánfa meg a kicsit jellegtelenebb virágaival és az olyan leveleivel, mint amilyen tulipántokat az ovisok rajzolnak. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hozok mjd, kicsit megvárom, hogy zöldüljön még. :)
      De, de, Ladó is azt mondta, hogy nem tudom kinyírni, nem is felügyelte a munkálkodásomat. Én aggódtam túl, hiszen még sosem csináltam ilyet. :)

      A botanikai ismereteim nagyon hiányosak voltak e téren (is), tök jó, hogy ennyi új dolgot tanulok! :)

      Törlés