2017. március 12., vasárnap

A menyét

... aki elhozta a menyét.

Vagy nyest? Állítólag van nyuszt is, de az nem szereti az embereket. Megértem a nyusztot.

Kiműveltem magam a témában (wikipédia), és Horvátország fizetőeszköze a nyest, azaz a kuna. Hát ez milyen cuki. 

Amúgy, állattani szempontból mindegy, hogy menyét, vagy nyest, vagy nyuszt, mert sajnos tényleg nem egy hasznos jószág. Ellenben szerintem nagyon helyes pofája van, és csak nevetni tudok rajta, hogy befekszik a meleg motorhoz, és ott rágcsál, mintha ez valami különös hobbi lenne. Hiszen biztos van saját vacka, ahol a szürke hétköznapjait tölti. Úgy képzelem, olyan ez nekik, mint amikor a pasik kocsmázni mennek, ha otthon feszkó van. 

Nyest úrnak szar napja volt a munkahelyén, otthon a gyerekek hisztiznek, az asszonynak is csípőn a keze mancsa, hát bevágja maga mögött a tölgyfaajtót, és arra gondol, hogy most csak egy jó meleg büdös motorra vágyik, és egy elrágható vezetékre.

Viccet tegyük félre.

Januárban történt, hogy az állítólagos kutyautáló szomszédunk, adott egy rongyikát a Buksinak, hogy legyen szíves azzal aludni, mert kell az illata nyestűzésre. Én jót mosolyogtam ezen, arra gondolván, hogy a mancsnyomokon kívül semmi bosszantó nincs egy nyestben, de örömmel adtam a rongyit Buksinak. (Aki egyébként azonnal módszeresen tépkedeni kezdte, és mire odaértem, lenyelt egy jókora darabot, amit két nap után éjszaka a takaróra kívánt öklendeni. #Kutyávalazélet) Nem tudom, mi lett az eredmény, a bácsi nem mondta, hogy hasznos volt-e, mindenesetre én az ügyet bagatellnek minősítve nem foglalkoztam vele.

Hát most foglalkozom. Állítólag létezik nyestriasztó spray. Holnap kiderül.

Mindenesetre hordok majd magammal Buksizőrt is, meg nyestdezodort is, aztán majd műszaktól függően hol az autót fújkodom, hol a szőrt hintem. Kíváncsi vagyok, mikor küldenek el rendkívüli pszichológiai vizsgálatra...

:))
Amúgy jól szórakozom, persze, bosszantó a dolog, de legalább ennyire vicces is. Szerintem nyestrészről jogos a rágás. Elvégre az ő bundájukat nyúzzák le bizonyos alvilági körökben

3 megjegyzés:

  1. Szerintem az elején felskiccelt történetet írd meg, és küldd el valami novella- vagy mesepályázatra. Tuti befutó! A kocsit sajnálom, remélem, most már nem éri semmi csapás legalább ebben az évben.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Jó lenne ilyen mesében élni, mondjuk nyusztgyerekként, aki egyszer elszökik az apja után, hogy eltanulja a kábelrágást. :)
      Holnapra újabb időpontom van egy autószerelőhöz. De legalább lesz mivel esküvőre menni. ;)

      Törlés