2017. március 28., kedd

Mikulásvirág

Szerintem a mikulásvirágomnak elmentek otthonról.

Szó szerint mikuláskor kaptam. Nem volt még ilyenem, növénymán vagyok, örülök minden jövevénynek.

Nem ismerem őket, a botanikai ismereteimet csak akkor tágítom, ha valamelyik elkezd látványosan haldokolni. (Most például a hortenziámat kell majd megmentenem, mert ugyan életben van, de jó lenne, ha nemcsak vegetálna. Mondjuk ezzel a projekttel már megvárom a költözést.) De most az van, hogy locsolgattam őket, és a mikulásvirágom tombol! Akkora hatalmas virágai vannak, hogy elképesztő. Amióta itt van kétszeresére nőtt. Azt hittem, hogy ez így virágzik egyet, és majd januárban elköszönünk, mert így ennyi.

De basszus március vége van, és ő úgy viselkedik, mintha mostanra várná a Télapót. Hát nem imádnivaló? :D




2 megjegyzés:

  1. wow! téged nagyon szeretnek a növények! nálunk a mikuvirág teljesen elsatnyult mindig tavaszra, kizárólag zöld levelei maradtak, abból se sok.. aztán békésen kimúltak. nem is próbálkozom már velük :)

    VálaszTörlés
  2. :D
    Hasonlót vártam én is ettől. Mondom, szerintem ennek egy kerékkel több jutott, vagy nem tudom, de mintha nem ez lenne a normális viselkedés. (Meg egyszer el is kezdett satnyulni, gondoltam is, hogy akkor ennyi, aztán... :) bárcsak lehetne ezt a képességet használni valamire :D)

    VálaszTörlés