2017. március 12., vasárnap

After the party

Megvolt a munkahelyi buli. 

Rádöbbentem egy csomó dologra. Például arra, hogy Ladó mennyire társasági ember, és, hogy mennyire rosszul ítélem meg a kapcsolatunkat még két év után is.

Rájöttem, hogy nem az van, hogy mi nem vagyunk bulizós pár, hanem az van, hogy én nem vagyok bulizós ebben a párosban. 

Az első fél óra után Ladó oldódott, valahogy mindenkivel talált közös hangot, megtáncoltatta a kolléganőimet, és egy csomóan odajöttek hozzám, csak azért, hogy elmondják, nagyon bírják a pasim. 

A legfiatalabbtól a legöregebb nyanyuskáig tényleg mindenkivel jót (és nagyon jól) táncolt, nem számított, hogy magas, vagy alacsony, kövér vagy sovány az adott hölgy.

Én is táncoltam, csak az ő kedvéért. Voltak próbálkozásai, hogy tanítson táncolni, de ha én nem szeretek egy zenét, a lelkem nem engedi a testemnek átvenni a ritmust. Meg amúgyis, tudjuk, hogy nem tudok táncolni.

Egy fröccsöt ittam csak, mert hogy majd vezetek. Hajnali kettőkor aztán kiderült, hogy felesleges aszkézis volt, egy menyét elrágta az autómban az egyik kábelt, és az így használhatatlan lett.

Taxiztunk.

De komolyan, egy menyét. Majd ennek is meg lesz a magyarázata - gondolom -, hogy miért történt. 

Vagy nem.

4 megjegyzés:

  1. Hat ez nem Szuzi eve :(, hogy derult ki,h menyet volt? Megtalaltatok az atragott kabelt? :(

    VálaszTörlés
  2. Igen. Meg a mancsnyomok.
    A Taxis bácsi mondta, hogy ez nagyon gyakori, bebújnak a motorhoz, amikor még meleg, és akkor rágnak. Azt mondták, legközelebb rakjak fel a motorháztetőre kutyaszőrt :D
    Ezentúl mindig lesz nálam egy kis befőttes üvegben, és majd halk zsolozsmázás közben szétszórom a Buksi szőrét a négy égtáj felé. :D

    VálaszTörlés
  3. áááááááá... épp a héten mesélt erről a nyest dologról a főnököm, mert az ő autójuk elejét meg telepakolták törökmogyoróval az egerek, olyan részeken, ahonnan szerelő se tudja kiszedni. kanyarodáskor hangosan gurulnak egyik oldalról a másikra. ültem ebben az autóban a héten, én nagyon nevettem a hangon, de ha a saját kocsim lenne, eret vágnék. :D tőlük is a nyestet kérdezte elsőnek a szerelő, mert volt valami más gond is, de azt is az egérkék okozták..

    VálaszTörlés
  4. :D írok erről egy külön bejegyzést, nagyon jól szórakozom ezen. :D

    VálaszTörlés