2017. március 27., hétfő

Pff

Semmi kedvem/erőm/időm blogolni. Sajnálom, azért majd ma igyekszem, mert amúgy van miről írni.

Nem vagyok túl jó passzban. Még mindig nincs itt nekem az igazi tavasz. Ragyog a nap, a virágok nyílnak, a bokrokon is kipattantak a levelek, a madarak tombolnak. Én meg úgy érzem, hogy sehogy. Ezt már láttuk. Fázom. Amikor meg nem, akkor idegesít, hogy melegem van. Például, ragyog a nap, pulcsit veszek csak egy kutysétához, és kiérve tök hideg van, és tombol a szél. Tudom én is, hogy ez luxushiszti. :)

Van jó is. Találtam limonádés nyári alkony illatú tusfürdőt a Rossmannban. Sajnos azt írták rá, hogy limitált, de aaa, remélem, hogy csak viccelnek. Valójában vérnarancsos kakukkfüves, és van benne menta is, bizsergeti a bőröm zuhanyzáskor. Megvettem hozzá a testápolót is. Ez az első olyan igazi cucc, amit zuhanyzás után még órákkal is érzek. És, a testápoló hamar beleszippan a bőrömbe, nem hagy zsíros érzetet.

Ők azok

Úgy érzem, folyamatosam a felszínen úszkálok, mert tartok tőle, hogy a mélyben valami ilyesztőt találok.

Ugyanakkor J. K. Rowling varázslatos világával álmodtam. Volt varázserőm, voltak gyerekek, és véletlenül felvettem egy kék bikinit, amitől el akartam csábítani Dumbledore professzort. (Szerencsére egy elegáns mozdulattal leszedte rólam.) Nagyon zavarban voltam, és fel is ébredtem kicsit a kuncogásomra. Utána sikerült visszaaludni és folytatni. Jó volt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése