2017. március 3., péntek

Jankovics

Tegnap még az is történt, hogy este megnéztük Ladóval a Jankovics Marcell János vitézét.

Én nagyon szeretem Marcell bácsi világát, annyira kifejező és találó minden egyes képkocka, hogy erre nincsenek szavaim, én ehhez kevés vagyok.

Felbuzdulva kiválóságán, rátaláltam a Gusztáv sorozatra, ami eléggé nem mai gyerek, de nekem nagyon új, ezelőtt nem találkoztam vele, pedig volt rá 27 és fél évem.

Megnéztem pár részt, mert Ladó elaludt. Íme egy fontos rész, amiben Gusztáv akár nő is lehetne, férfiakat válogatva, mert igazán szerintem a jelenség számít. Pont ilyenek vagyunk, mi emberek.


7 megjegyzés:

  1. blogolgatunk-blogolhatunk, ímélekre meg nem válaszolunk? :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hahh, elnézésedet kérem! Telefongagyiság, de már intézkedtem! ;)

      Törlés
  2. ez a Gusztávos amúgy nagyon találó.. múltkor PálFerinél láttam erről egy írást, hogy a manapság általánosan elfogadott értékrend azt sugallja, hogy ha egy kapcsolat/ember nem tökéletes, hajítsd a kukába, mert te a tökéleteset érdemled. az emberek hajigálják a tökéletlen kapcsolataikat (párkapcsolat, barátság, etc) a kukába, aztán 60 évesen egyedül ücsörögve durcás gyerekként vonogatják a vállukat, hogy hát ez nem az ő hibájuk, mert hát egyik sem volt az igazi..
    nehéz dolog ez az élet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó lenne kivételnek lenni...
      Nekem amúgy a Jóbarátokból az a rész jut eszembe, amikor Chandlernek egyik nő se jó, mert az egyiknek az orrluka nagy, a másiknak a feje.
      De most amúgy mi a jó megoldás? Megalkudni, vagy keresgélni tovább?
      Klisé, de szerintem a dolgok kulcsa a szeretet. (Szegény szót és jelentését, hogy elnyűtte már a világ.)

      Törlés
  3. valószínűleg valahol középen lehet a "jó" megoldás, amikor nem is gigantikus megalkuvás van (ver_a_férjem_de_szeret klasszikus esete), de nem is az, hogy ejtesz valakit, mert zavar a nagy orrlyuka. :D "Kareninnek nagy a füle"... :) meg lehet szeretni a másik rossz tulajdonságait is.
    de a legvalószínűbb az, hogy nincs semmilyen igazság, és mindenkinek másfajta életút testhezálló, más döntések után tud jó szívvel tükörbe nézni.

    VálaszTörlés
  4. jajj, és JM-től ajánlom Az ember tragédiáját, ha még nem láttad! zseniális :)

    VálaszTörlés
  5. Igen, mindenkinek a maga útja. Magamról tudom, hogy ami évekkel ezelőtt jónak tűnt, a mostani nekem már nem lenne járhato út. De nekem rá kellett lépnem ahhoz, hogy tudjam, milyen. Van aki szerencsésebb jellemmel van megáldva. :)
    JM: Láttam, még moziban, tényleg zseniális :)

    VálaszTörlés