2017. március 6., hétfő

Béke


Buksi ebéd utáni sziesztája. A háttérben Mozart masterpieces cd zümmög lágyan. Ahányszor ránézek erre a szétvetettlábú jószágra, arra gondolok, hogy ez a világbéke.

A zene apropója egyébként, hogy Prof. Dr. Ladó Ákos kidobásra szánt egy Sony zenelejátszócsapatot. Cd, magnókazetta, bakelitlemezlejátszó. Egy magyar népmesés bakelitlemez, egy Disney mesekazetta és egy Mozart cd maradt benne. A másik kettőt már meghallgattam.

Odabújtam a kutyus mellé, aki épp csak a farkát billentette meg, jelezvén, hogy tudomásul veszi, hogy a kanapéjára telepedtem. Mielőtt álombahegedült volna Mozart, arra gondoltam, hogy mi végre van ennyi elcseszett házasság. Három Ladófiúból kettő elvált. Mindkét helyen kettőnél több, gyönyörű, egészséges, okos gyerekek.

Belefúrtam magam Buksi nyakába. Prímszámokkal álmodtam.

2 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Kíváncsi voltam, hogy feltűnik e :D de hát ha a helyében én kikérném magamnak :D

      Törlés