2017. március 14., kedd

Napfürdő

Az utolsó nyestes dolog: Ez a cikk nagyon vicces. A vadonatúj autószerelőm pedig azt mondta, hajlakkal fújjam le a kábeleket, és mielőtt megszáradna, szórjam meg borssal, a borsot a nyestek nem kedvelik.

Amúgy ma szuper napom volt. 13 órára mentem a szerelőhöz. Addig kutyasétáltam, meg ágybanfeküdtem.

A szerelőnél nagyon hamar végeztem, ugyhogy amikor hazaértem, kihasználva a csodálatos napsütéses időt, kifeküdtünk a Buksival napozni.

Olyan béke volt, meg madárdal, hogy egy kicsit el is felejtettem, hogy a Föld nevű bolygón vagyunk.



Amúgy holnap jön Ladó unokahugija, aki idén 14 éves. Valamilyen megmagyarázhatatlan oknál fogva nagyon szeret velem lenni, és mivel nincs sulija, elhozom elkényeztetni. Mesenézés, nagy kajálások, körmök lakkozása, görkorcsolyázás és óriási kutyaséták elé nézünk. Ahh, csajos programok, ide nekem! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése