2017. március 19., vasárnap

Soványság

Eszti írt a szép izmokról, meg edzésről, és ennek folytatásaként írom most ezt.

Gyereknek nagyon vézna voltam, egyfolytában mozgásban voltam, fociztam, fáramásztam, mindig, minden marhaságban első voltam, mert bátyám volt, és ha valakinek, akkor neki mindenképpen meg akartam felelni.

Kamasznak pedig dagi voltam. A kis 156 centis magasságomhoz voltam 50 (majd 53) kg. Megint itt van a rossz-szülő effektus. Nőtt a mellem, nem kaptam toppot, vagy melltartót - pláne sportmelltartót -, és mindenfajta mozgást beszüntettem. Nagyon zavart, hogy nem tudok mozogni tőlük, mert hiába vagyok apró, mellem az nemhogy van, de hatalmas van, indokolatlanul nagy, a testméretemhez képest. Az első melltartómat 16 évesen kaptam az unokatesómtól, aki nagyon megsajnált, meg hát látta, hogy csúnyán görbül a hátam, mert szégyellem a mellem, és így próbálom titkolni, hogy van.

Mikor sikerült otthonról lelépni, gondoskodni kezdtem magamról, többet mozogtam, de társaságba még mindig nem tudtam járni. (Gondolok itt a tisztességes edzésekre.)

Pécsen két kreditért fel lehetett venni a ping-pongot, mint tárgyat, és ez volt az első, hivatalos "mozgási forma", amit bevezettem a heteimbe.

A kilóim akkor még nagyon ragaszkodóak voltak, hála a rendszertelen és egészségtelen táplálkozásnak.

Azután belecsöppentem egy szar, elnyomó kapcsolatba, ahol úgy párolgott el az összes felesleges röcögőm, hogy öröm volt nézni. Lefogytam 53 kg-ról 39-re. Csont és bőr.

Most 42 vagyok, a soványság maradt, de Ladó mellett öröm az élet.

Túl azon, hogy ő sportember (futott maratont többször is, ultrabalatonon is szokott indulni, körbebicajozta az országot, stb.), engem sem hagy ki a jóból. Túrázunk, evezni járunk, síelés, bicajozás, szex, szóval azért nem vallom magunkat egy kanapé-párnak.

Néhány hete a kockáimat is előhívtam (pár nap kitartó felülések, itthoni youtube-jóga), és a munkám is olyan, hogy a napi 10 km séta simán megvan. Ráadásul karácsonyra Esztitől kaptam egy rég-áhított görkorcsolyát, ami a tél múltával ismét sokat van a lábamon. Tehát vannak itt izmok. De mit tegyek, hogy legyen fenekem, hogy ne lógjon a gatya rajtam? Annyira elképesztően csúnyán áll, hogy erre nincsenek szavak.

Ötlet?

7 megjegyzés:

  1. ha guggolós gyakorlatokat csinálsz (van mindenféle verzió, egylábas, kétlábas, felugrálós, kitöréses), akkor izom fog épülni a popódra, tehát nem fog lógni rajta semmi. :)) csak az a fontos, h nagyon sok fehérjét kell bevenni ahhoz, hogy izomszövet épüljön, nekem is muszáj az edzős napokon fehérjeturmixot innom (alternatívaként megehetnék két kiló csirkemellet, de ugye tudjuk, hogy ez sosem volt az erősségem :D). ezekből a fehérje cuccokból létezik amúgy vegán típus is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Huhh, állítólag ez a vegán fehérjepor ízre valami förmedvény. Banánturmix dióval? :)

      Sose gondoltam, hogy lehet szándekosan hátsótnöveszteni. :D

      Törlés
    2. A banánban nincs is sok, de a földimogyoróban igen. Mondjuk attól meg jó alaposan kipattogok, ugyhogy ezt alaposabban át kell gondolnom. De kiindulásnak nagyon jó terv. :)

      Törlés
  2. állítólag nem finom a vegán fehérje, de meg lehet inni. :D egy ismerősöm vmi betegség miatt nem ihat tejszármazékokat, amiből a sima fehérjepor van, úgyhogy ezt a vegánt issza. azt mondta, hogy ha nem fincsi shake-ként issza, hanem kötelező lenyelendőként, akkor nem vészes. :D

    VálaszTörlés
  3. motiváció:
    http://bonytobombshell.com/transformations-before-after/Aomi-skinny-curvy-hips-before-after-women-female-bony-to-bombshell.jpg

    VálaszTörlés
  4. ez még jobb :)
    http://bonytobombshell.com/transformations-before-after/Aomi-skinny-curvy-glutes-before-after-women-female-bony-to-bombshell.jpg

    VálaszTörlés