2023. november 16., csütörtök

Lemerült a zsebtelep

Nagyon elfáradtam így csütörtökre.

Minden reggel 4-kor kelek, és este háromnegyed négy után érek haza. 7-re járok dolgozni, de mivel még nincs kazánunk*, hétfőn 16 fokra hűlt le a lakás. Keddtől már napsütéses idő volt, így csak 18-ra esett le, de alapvetően 20-21 fokot szoktun tartani, ha itthon vagyunk és tudjuk rakni a kandallót. Na most ahhoz, hogy a kellemes hőfok meglegyen, reggel is be kell fűteni, emiatt kelek fel 4 órakor. Begyújtok és 5-ig még az ágyban kávézom, blogot írok/olvasok. Na most az van, hogy ma reggel csak meredtem magam elé és néztem a tüzet, mert annyira kivesz a monitorhoz való visszaszokás, hogy arra szavakat nem találok. Tíz hónap alatt összesen nem volt 8 óra képernyőidőm (mármint laptoppal, nem telefonnal, az más történet). Persze, nemcsak a monitor, hanem a rengeteg új információ, illetve a régi munkahelyemről hozott szorongások (helló Vera, innen is :)). Sarah egyébként maga a megtestesült angyal (legalábbis a viszonyított alanyhoz képest egészen biztosan). Az előző helyemen az ottani főnök nagyon sokszor verbálisan alázott bennünket és már attól is rosszul éreztem magam, ha egy kinyomtatott dokumentumon fedeztem fel a hibát, mert ugye PAPÍRPOCSÉKOLÁS! Itt szó sincs arról, hogy probléma lenne ez (ettől még bennem van, és továbbra is rosszul érzem magam), a lényeg, hogy mire egy dokumentum a végleges helyére (aláírásra) kerül, legyen minden kijavítva. Ráadásul korábban ahhoz szoktattak (akarom mondani kényszerítettek), hogy minden e-mailről kell másolat a főnökasszonynak, itt meg az volt Sarah reakciója, hogy teljesen felesleges, van neki elég e-mailje, ha rákérdez, hogy el lett-e küldve valami, akkor arra legyen igen a válsz, tökéletesen megbízik abban, hogy meg tudok írni egy e-mailt. Aztán van még egy (vagyis inkább egyEZER, de most csak még ezt leírom, aztán ígérem abbahagyom a hasonlítgatást), hogy például az exfőni minden elkészített dokumentumot kért e-mailben, Sarahnak meg elég, ha megmondom, hogy a közös meghajtón hová lett mentve, van olyan skillje, hogy megtalálja magától is. És így a negyedik nap végén a mai feladatot már úgy tudtam megcsinálni, hogy csak egy egészen kicsi hibát talált benne, ami nekem azt mutatja, hogy nem én voltam trehány az előző munkahelyemen, hanem ennyire hatékony tudok lenni, ha nyugalomban dolgozhatok. Remélem tényleg az lesz, hogy ez az egészen kicsi hiba is kikopik és fogok tudni koncentrálni.

Na de, száz szónak is legyen vége, a szokottnál jóval kevesebb alvás, a testem helyett az agyam használata és a helyzethez való hozzáedződés kicsit nehezemre esik, plussz jövő héten még nehezebb pálya lesz, mert a hétvégén előreláthatólag nem fogom tudni kipihenni ezt a hetet, úgyhogy nem is tudom mi lesz itt a napi posztokkal, de már egy kicsikét várom**, hogy leketyegjen a november.

* majd padlófűtést szeretnénk azokba a helyiségekbe, ahol nem lesz hajópadló (tehát mindenhová, kivéve a hálószobákat).

**Biztos ti is várjátok, mert nem vagytok kommentelős kedvetekben (vaagy, én lettem unalmas. :D). És ha már kommentek, Mina innen üzenem, hogy nem tudok hozzászólást írni a blogodhoz, mert azt mondja, jelentkezzek be másik fiókkal. Szóval kb 3 komment nem ment be, utána feladtam, de tudjad, hogy amúgy jelen vagyok ott is. :D

14 megjegyzés:

  1. Kedves Adél, minden reggel örömmel keresem és olvasom az új posztokat, mindenkinél. 🙂 Érdekel hogyan éltek. Jó pihenést!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Esthajnalka! Köszönöm! <3
      Nem volt célom, hogy kommentekért kunyeráljak, de azért csak sikerült. :D :D ;)

      Törlés
  2. Ah, meg vagyok említve! :) (és egyben :( )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, igen, sokszor vagyok vele, hogy úgy kibeszélném, kipletykálnám az egészet valakivel, de nem lehet, mert itt mindenki ismeri, a barátaim, akik meg nem, nem nagyon voltak ilyen helyzetben. Persze, veled sem ugyanaz a helyzetünk, mert ti egészen hosszú ideig jóban is voltatok, nálunk ilyen fázis nem volt, de a gyomorgörcs, meg az alapvető dolgokra rácsodálkozás az új helyen, nagyon hasonló. :)

      Törlés
  3. Ó, jaj, nem tudom, mi lehet a baj, mert az van beállítva, hogy bárki kommentelhet névtelenül is. Nem tudok kiigazodni a bloggeren.
    Szívem szerint minden posztodhoz írnék valamit, de aztán mindig elbizonytalanodok és lebeszélem magam... De nagyon örülök az új munkahelyednek, hogy ennyire jól érzed ott magad és ilyen jól alakul minden. Nekem még sosem volt olyan munkahelyem, ahol jól éreztem magam, úgyhogy talán kicsit irigykedek is. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valahogy muszáj volt jeleznem, mert még csak az sincs, hogy esetleg "jóváhagyás után" jelenik meg, egyszerűen kioktat a blogger, hogy ezzel a fiókkal nem szólharok hozzá. Slussz. :D
      Velem meg amúgy mindig ez van (ha nem toxikus a főnök), hogy lelkes vagyok, szeretem a kihívásokat, jó érzés, ha sikerül jól teljesíteni (sőt, sokszor nekem ez fontosabb is, mint a fizetés :D :D). De azért vàrjuk meg, hogy évek múlva is ilyen lelkes leszek-e. ;)

      Törlés
    2. Esetleg próbáld meg laptopról, hogy nem vagy bejelentkezve, névtelenül. Érdekes, hogy hozzád én is csak laptopról tudok kommentelni a blogger-fiókomba belépve.
      Bízom benne és kívánom, hogy évek múlva is ilyen, másokat is inspirálóan lelkes legyél minden területen. :)

      Törlés
    3. Más böngésző lehet a megoldás, néha a blogger csak simán hülye és nem lehet vele zöld ágra vergödni...

      Törlés
  4. A 4 órás kelés elég kemény, nem csodálom, hogy elfáradtál! Én nyáron egy hétig próbáltam, hogy több dolog beleférjen a napomba, de annyira használhatatlan lettem a végére, hogy inkább feladtam. Minden elismerésem, hogy ilyen korai kelés után még tudsz agymunkát végezni!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most így péntek estére ez nagyon elért. Szerintem a héten felfűtöm inkább a kemencét és alszom 1 órával tovább, aztán meglátjuk, lehet e még faragni.

      Törlés
  5. Én telefonról nem mindig tudok kommentelni. Azt írja, jelentkezzem be, de közben be vagyok, és még a névtelen kommentelést sem hagyja.
    Amúgy én legszívesebben mindegyik posztod alatt otthagynám a nyálam, hogy aaaaaaaawww, meg hogy aztaaaaa... 😄és hogy írj, írj, írj!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Luna, drága vagy! :)
      Nekem amúgy eddig soha egyetlen bloggal nem volt még ilyen problémám, nem tudom, most mi ütött belé. Nyavalyás.

      Törlés
  6. A padlófűtés nagyon jó dolog. Én konyhába nem tennék, de fürdőszobában van és imádjuk. Néha ott töltök több időt (telefonnal a kezembe) cipő nélkül, mert jó meleg és ha amúgy fázik a lábam, akkor átmelegszik :))) Hálóba se tennék, mert ott amúgy jó ha hűvősebb van.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tulajdonképpen nálunk csak a hálóban nem lesz padlófűtés, mert ott a hajópadlón nem jönne át rendesen a hő, meg a fának se lenne hosszútávon jó az állandó hideg-meleg. Én egyfolytában mezítláb vagyok, most is, és sokszor fázik a lábam, de nem szeretem a papucsot, úgyhogy ilyen vastag puha zoknikban tolom otthon. :D

      Törlés