2023. november 23., csütörtök

Négy csillag

 Vajon mi járhat annak a fejében, aki úgy értékel négy csillagra valamit, hogy közben annyit ír, hogy "minden rendben volt"?

Konkrétan most a vintedre gondolok, de más ilyen adás-vétel kapcsán is észrevettem már, hogy emberek képesek egy minden rendben volt-ra négy csillagot adni és már egy ideje gondolkodom rajta, hogy ugyan vajon miért? Számomra a minden rendben az maximálisan öt csillag, annál kevesebbet csak akkor adok, ha valami bajom volt, a feladási idővel/termékkel/leírással, de akkor meg miért nem lehet megírni azt, hogy mitől csak négy az a csillag? 

Ja, kifogytam a témákból, semmi mélyenszántás. Annyira fáradt vagyok ettől a hajnali 4 órás keléstől, hogy tegnap este 7-kor már aludtam. Sosem voltam még ennyire jó gyerek, ami az alvást illeti.

6 megjegyzés:

  1. Én a minden rendben voltra öt csillagot adok és igazad van. A négy csillagnál valami azért csak nem volt rendben vagy mit várt volna még ha minden rendben volt amúgy? Ne is mondd, én is fél négykor kelek ezen a héten valamiért (amúgy meg fél ötkor, ha minden klappol) tegnap hatkor már az ágyban voltam és úgy ébredtem, amilyen pózban lefeküdtem, szóval biztosan nagyon mélyen sikerült, mert most egy fokkal talán jobb. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, legalább nem vagyok ezzel egyedül. :D

      Fú, kitartást ehhez a héthez, nagyon kemény vagy!

      Törlés
  2. Óó, hát nezt nekem Vinteden megírta valaki. 5 csillag ha valami extra szolgáltatás is van, kis ajándék a csomagban, extra gyors feladás, kutyafüle

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem ez nagy pofátlanság, nem a mikulás/húsvéti nyúl/szeretetszolgálat az eladó, hogy ilyeneket csináljon. Meg akkor induljunk ki abból, hogy mondjuk betesz ajándékot, de cserébe foltos a ruha. Akkor az egy üzenet, hogy jobb csillagot kapjon, vagy mi? Nem tudom emberek mit képzelnek a használt dolgok adás-vételéről, de én teljesen más mozit nézek szerintem. :D :D

      Törlés
  3. Én akkor szoktam négy csillagot adni, amikor valójában minden rendben volt, de nekem mégsem tetszett valami (pl. nem fért rám a cucc, el kell adnom újra), de ez nem az eladó hibája, ezért nincs kedvem neki felhánytorgatni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez logikus így, de ilyenkor azért ezt le lehetne írni értékeléskor, ahogy azt is, hogy nem az ő hibája. :) Mert ez segít a többi vevőnek, hogy esetleg kérjenek tőle mérést rendelés előtt, vagy ilyesmi. Van eladó, aki nem mér, de van olyan is, aki szívesen, és azért ez sem mindegy.

      Törlés